Soneralta hankittu Iphone 4s ei toimi niin kuin kuuluisi. Soneran sivujen mukaan Sim lukitus pitäisi purkautua kun Iphone liitetään toisen operaattorin Sim-kortin kanssa Itunesiin näin ei kuitenkaan tapahdu vaan puhelimen näyttöön ilmestyy teksti
"SIM-kortti ei kelpaa iPhoneen asennettu SIM-kortti on operaattorilta, jonka SIM-kortteja aktivointipalvelimen määrittämä nykyinen aktivointikäytäntö ei tue. iPhone on kunnossa, vika ei ole laitteessa. Aseta laitteeseen toinen, tuetun operaattorin SIM-kortti tai pyydä operaattoriasi poistamaan lukitus. Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä Appleen.
IMEI: 01 305600 317868 5
Sivu 1 / 1
Hei LGron!
iPhonen lukitus puretaan automaattisesti sopimuskauden päätyttyä, mutta käytännössä lukitus poistuu, kun laite kytketään eri operaattorin SIM-kortin kanssa iTunes-ohjelmaan. Sopimuskautesi laitteella oli myös päättynyt, joten laitteen sim-lukitus on jo poistunut (tarkistin vielä asian ja kaiken pitäisi meidän puolesta olla ok.)
Ohjeet laitteen uudelleen aktivointiin löydät täältä:
http://www5.sonera.fi/ohjeet/IPhone#Lai ... d=some8846
iPhonen lukitus puretaan automaattisesti sopimuskauden päätyttyä, mutta käytännössä lukitus poistuu, kun laite kytketään eri operaattorin SIM-kortin kanssa iTunes-ohjelmaan. Sopimuskautesi laitteella oli myös päättynyt, joten laitteen sim-lukitus on jo poistunut (tarkistin vielä asian ja kaiken pitäisi meidän puolesta olla ok.)
Ohjeet laitteen uudelleen aktivointiin löydät täältä:
http://www5.sonera.fi/ohjeet/IPhone#Lai ... d=some8846
Kiitos avustanne
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.