Ostin soneran liikkeestä iphone 5 puhelimen 7.2.2013. Sleep/wakeup nappi lakkasi toimimasta nyt syksyllä. Kesästä asti toiminut koska huvittaa. Puhelin ei ole pudonnut eikä kastunut. Lähetin sen soneran kautta huoltoon ja tuli korjaamattomana takaisin, koska takuu on jo mennyt. Kyllä 600€:n puhelin pitäisi hieman kauemmin kestää! Otanko ensin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen vai hoituisiko korjaus ilman laskua jotenkin toisin?
Sivu 1 / 1
Hei NK1!
Kiitos viestistäsi. On totta, että pääsääntöisesti Applen laitteilla on laitevalmistajan myöntämä 1 vuoden rajoitettu takuu.
Olisiko sinulla mahdollisuutta ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme joko soittamalla tai tekemällä palvelupyynnön Sonera Omien Sivujen kautta osoitteessa:
https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/?someid=3417
Sisäänkirjautumisen/rekisteröitymisen jälkeen valitset kohdan Palvelupyyntö.
Kiitos viestistäsi. On totta, että pääsääntöisesti Applen laitteilla on laitevalmistajan myöntämä 1 vuoden rajoitettu takuu.
Olisiko sinulla mahdollisuutta ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme joko soittamalla tai tekemällä palvelupyynnön Sonera Omien Sivujen kautta osoitteessa:
https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/?someid=3417
Sisäänkirjautumisen/rekisteröitymisen jälkeen valitset kohdan Palvelupyyntö.
Asiakaspalveluun olen soittanut ja vuoden takuu on vastaus. Mutta kokeilen tuon linkin kautta.
Hei NK1!
Toivottavasti asia saadaan hoidettua haluamallasi tavalla.
Toivottavasti asia saadaan hoidettua haluamallasi tavalla.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.