Skip to main content
Hei!

Minulla on käytössä iPhone 5, josta on tehty laitesopimus 24.4.2013. Lähiaikoina on ilmennyt ongelmia ladattaessa puhelinta. Laturiliitäntä ei toimi kunnolla vaan laturin päätä täytyy tukea tiettyyn asentoon jotta puhelin latautuu. Olen kokeillut useampaa laturia mutta ne eivät ole tuottaneet parempaa tulosta. Kävin äskettäin Sonera Kaupassa ja siellä minulle kerrottiin, että minun pitäisi maksaa 323 € jos lähetän puhelimeni huoltoon ja saan sieltä uuden huolletun puhelimen käyttööni. Minulla ei semmosia rahoja ole, ja minun mielestä yli 500 euron puhelimen pitäisi muutenkin kestää pitempään. Yritin etsiä paikkaa johon voisin kirjoittaa reklamaation Sonera Kaupan myyjän kehoituksen mukaan mutta en semmoista löytänyt. Omien Sivujen live-chat ei myöskään suostunut toimimaan joten ajattelin kysyä täältä että kai minä nyt saan tuon laturiliitännän vian huollettua ilman monen sadan euron laskua? Puhelin on hyvässä peruskunnossa enkä ole yrittänyt itse korjata laturiliitäntää sen kummemmin.

Vastausta odottaen,
Mikko
Hei mmikkis!

Onko tilanne sama kaikilla latureilla? Mietin vain että jos kokeilisit toisella laturilla, onnistuuko se sitten paremmin. Vai onko vika ihan konkreettisesti itse puhelimen latauspäässä?
Olen kokeillut latausta muillakin latureilla mutta tilanne ei ole muuttunut eli vika on puhelimessa, ei laturissa.
Hei mmikkis!

Okei, eli sillon laitteessa on vikaa. Takuuseenhan tuo ei enää mene, koska iPhone puhelimissa on 12 kk takuu. Jos haluat reklamoida puhelimesta/ asiasta ylipäätään, voit lähettää kirjallisen reklamaation joko Omien Sivujen palautelomakkeella, Facebookin kautta yksityisviestillä tai sitten ihan perinteisenä kirjepostina osoitteeseen:

TeliaSonera Finland Oyj
Asiakaspalvelu
PL 0400,
65101 VAASA

Reklamaatioon kannattaa merkitä omien yhteystietojen lisäksi myös laitteen merkki, malli sekä imei koodi käsittelyn nopeuttamiseksi. Yhteystiedot löydät myös osoitteesta http://www.sonera.fi/yritystiedot/yhtey ... omeid=9055 .
Kiitos vastauksesta!

Laitoin Facebookin kautta reklamaatiota.

-Mikko
Hei mmikkis!

Hieno homma, että asia on hoidossa.

Vastaa