Niin että mitäs **ttua, nettipaketti on ja imessagena noi kuvat yms kulkee kyllä. Samoin muilla viestimillä, ainoastaan noi mms-viestit ilmottaa että lähettäminen epäonnistui.
Ärsyttää ihan suoraan sanottuna..
Joten miten ihmeessä mä saan ne liikkumaan?
Sivu 1 / 1
Hei mimieth!
Kiitos viestistäsi. Soneran liittymissä on ollut häiriö MMS-viestien toimivuudessa, mutta häiriö on saatu poistettua.
Onko liittymästäsi koskaan voinut lähettää MMS-viestejä, vai onko ongelma alkanut äskettäin? Mikäli MMS-viestit eivät edelleenkään toimi, voit tehdä iPhoneesi verkkoasetusten nollauksen, joka ei poista puhelimestasi mitään sovelluksia tai yhteystietoja.
Ohje: Asetukset => Yleiset => Nollaa => Nollaa verkkoasetukset. Nollataan siis nimenomaan verkkoasetukset, ei muita asetuksia. Toimenpiteen jälkeen iPhone käynnistyy automaattisesti uudelleen.
Kiitos viestistäsi. Soneran liittymissä on ollut häiriö MMS-viestien toimivuudessa, mutta häiriö on saatu poistettua.
Onko liittymästäsi koskaan voinut lähettää MMS-viestejä, vai onko ongelma alkanut äskettäin? Mikäli MMS-viestit eivät edelleenkään toimi, voit tehdä iPhoneesi verkkoasetusten nollauksen, joka ei poista puhelimestasi mitään sovelluksia tai yhteystietoja.
Ohje: Asetukset => Yleiset => Nollaa => Nollaa verkkoasetukset. Nollataan siis nimenomaan verkkoasetukset, ei muita asetuksia. Toimenpiteen jälkeen iPhone käynnistyy automaattisesti uudelleen.
Moi!
Kokeilin asetusten nollaamista, mutta yhä edelleenkään en saa mms-viestiä lähtemään, eivät ole kai koskaan lähteneetkään, puhelin kuitenkin on uusi...
Muita ideoita?
Kokeilin asetusten nollaamista, mutta yhä edelleenkään en saa mms-viestiä lähtemään, eivät ole kai koskaan lähteneetkään, puhelin kuitenkin on uusi...
Muita ideoita?
Hei mimieth!
Onko iPhoneesi tullut perille normaalit MMS-viestit vai koskeeko ongelma myös saapuvia viestejä? Eilen on ollut laajempi häiriö MMS-viestin toimivuudessa, mutta häiriö on saatu poistettua.
Seuraavaksi voisi tarkistaa, että iPhonesi asetuksissa MMS-viestit on päällä. Asetukset => Viestit => MMS-viestit tulee siis olla päällä eli vihreänä.
Mikäli iPhonen asetuksissa MMS-viestit on päällä, voit kokeilla ottaa iMessagen pois päältä vähäksi aikaa ja tällä välillä testata, toimiiko normaalin MMS-viestin lähetys.
Onko iPhoneesi tullut perille normaalit MMS-viestit vai koskeeko ongelma myös saapuvia viestejä? Eilen on ollut laajempi häiriö MMS-viestin toimivuudessa, mutta häiriö on saatu poistettua.
Seuraavaksi voisi tarkistaa, että iPhonesi asetuksissa MMS-viestit on päällä. Asetukset => Viestit => MMS-viestit tulee siis olla päällä eli vihreänä.
Mikäli iPhonen asetuksissa MMS-viestit on päällä, voit kokeilla ottaa iMessagen pois päältä vähäksi aikaa ja tällä välillä testata, toimiiko normaalin MMS-viestin lähetys.
Hei,
MMS-viestit ovat olleet koko ajan päällä, samoin ne ovat puhelimeeni saapuneet täysin normaalisti. Ainoastaan lähettäminen epäonnistuu..
iMessagen kytkeminen pois päältä ei tuonut ratkaisua, vieläkään eivät kuvat lähde eteenpäin
MMS-viestit ovat olleet koko ajan päällä, samoin ne ovat puhelimeeni saapuneet täysin normaalisti. Ainoastaan lähettäminen epäonnistuu..
iMessagen kytkeminen pois päältä ei tuonut ratkaisua, vieläkään eivät kuvat lähde eteenpäin
Hei mimieth!
Kieltämättä erikoinen ongelma on kyseessä, koska MMS-viestien vastaanottaminen kuitenkin toimii normaalisti.
Voisitko kokeilla lähettää MMS-viestin omaan puhelinnumeroosi ja tarkistaa, onnistuuko viestin lähetys omaan numeroosikaan? Tällä saataisiin lisätietoa ongelman syystä.
Jotta kysymyksesi voidaan varmuudella kohdistaa oikealle liittymälle, muutatko tämän Keskustelupalstan profiiliasi siten, että kirjoitat Asiakasnumeron kohdalle puhelinnumerosi ilman ensimmäistä nollaa. Puhelinnumerosikaan ei näy muille Keskustelupalstan käyttäjille.
Ohje: Omat asetukset => Profiili => Asiakasnumeron kohdalle kirjoitetaan puhelinnumerosi ilman ensimmäistä nollaa => Lähetä.
Kieltämättä erikoinen ongelma on kyseessä, koska MMS-viestien vastaanottaminen kuitenkin toimii normaalisti.
Voisitko kokeilla lähettää MMS-viestin omaan puhelinnumeroosi ja tarkistaa, onnistuuko viestin lähetys omaan numeroosikaan? Tällä saataisiin lisätietoa ongelman syystä.
Jotta kysymyksesi voidaan varmuudella kohdistaa oikealle liittymälle, muutatko tämän Keskustelupalstan profiiliasi siten, että kirjoitat Asiakasnumeron kohdalle puhelinnumerosi ilman ensimmäistä nollaa. Puhelinnumerosikaan ei näy muille Keskustelupalstan käyttäjille.
Ohje: Omat asetukset => Profiili => Asiakasnumeron kohdalle kirjoitetaan puhelinnumerosi ilman ensimmäistä nollaa => Lähetä.
Myös omaan puhelimeen lähettäessäni vastaus on "ei toimitettu", mutta tosiaan tyttären Samsungista lähetetyt viestit tulevat minun puhelimeeni perille...
Asiakasnro on nyt vaihdettu puh.nroksi ilman ensimmäistä nollaa.
Asiakasnro on nyt vaihdettu puh.nroksi ilman ensimmäistä nollaa.
Hei mimieth,
liittymälläsi ei näy mitään mikä estäisi MMS-viestien lähetyksen. Jos laitteella on MMS-asetukset oikein http://www5.sonera.fi/ohjeet/MMS-_ja_internetasetukset , ja MMS-viestit ovat asetuksissa päällä ja netti toimii, niin on mahdollista että laitteessa on vikatilanne. Kaikki mahdollinen on nyt tarkistettu.
liittymälläsi ei näy mitään mikä estäisi MMS-viestien lähetyksen. Jos laitteella on MMS-asetukset oikein http://www5.sonera.fi/ohjeet/MMS-_ja_internetasetukset , ja MMS-viestit ovat asetuksissa päällä ja netti toimii, niin on mahdollista että laitteessa on vikatilanne. Kaikki mahdollinen on nyt tarkistettu.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.