Tilasin 5.11 iPhone 5S:n 16 GB goldin. Pitkään ihmettelin "Omilla sivuilla" sitä, että tilauksen tila oli "tilaus on vastaanotettu". Noin viikon sitä katselleena, otin yhteyttä asiakaspalveluun. Sieltä sitten soitettiin tänään (18.11) ja kerrottiin, että se tilaus on jäissä sen takia, että joku 600 euron ennakkomaksu tjsp. pitäisi maksaa. Mitä tämä tarkoittaa, sillä on minulla aiemminkin ollut kytkypuhelin, eikä ole ollut tälläisiä ongelmia. Edelliset puhelimet ovatkin kyllä olleet Soneran myymälöistä. Asikaspalvelijan kanssa sitten sovittiin, että se tilaus perutaan. Edellinen kytky on nyt taas voimassa. Edelleenkin haluaisin jälleen iPhonen, sillä minulla oli aiemmin iPhone 4:n ja olin siihen todella tyytyväinen. Nyt käytössäni on Nokia Lumia 900, johon en ole todellakaan ollut tyytyväinen. Odotin oikein pitkään että uusi iPhone julkaistaan. Harmittaa todella...
Sivu 1 / 1
Hei Siisel1!
Onpa harmi. Tosiaan kaikki tilaukset menevät aina luotonvalvonnan kautta, jossa tarkistetaan asiakaan luottotiedot, jossa asiakkaalle voi tulla joko ennakko/takuumaksua. Ennakko maksu on etukäteen liittymästä maksaminen. Nämä tulevat yleensä sellaisissa tilanteissa, joissa asiakkaan luottotiedoista ei ole tietoa tai sitten niissä on jotain ongelmia. Tässä tilanteessa en tiedä tarkemmin mistä tämä on kohdallasi johtunut ilman tarkempaa tietoa tilauksesta.
Onpa harmi. Tosiaan kaikki tilaukset menevät aina luotonvalvonnan kautta, jossa tarkistetaan asiakaan luottotiedot, jossa asiakkaalle voi tulla joko ennakko/takuumaksua. Ennakko maksu on etukäteen liittymästä maksaminen. Nämä tulevat yleensä sellaisissa tilanteissa, joissa asiakkaan luottotiedoista ei ole tietoa tai sitten niissä on jotain ongelmia. Tässä tilanteessa en tiedä tarkemmin mistä tämä on kohdallasi johtunut ilman tarkempaa tietoa tilauksesta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.