iPhone 5S ja ennakkomaksu
Tilasin 5.11 iPhone 5S:n 16 GB goldin. Pitkään ihmettelin "Omilla sivuilla" sitä, että tilauksen tila oli "tilaus on vastaanotettu". Noin viikon sitä katselleena, otin yhteyttä asiakaspalveluun. Sieltä sitten soitettiin tänään (18.11) ja kerrottiin, että se tilaus on jäissä sen takia, että joku 600 euron ennakkomaksu tjsp. pitäisi maksaa. Mitä tämä tarkoittaa, sillä on minulla aiemminkin ollut kytkypuhelin, eikä ole ollut tälläisiä ongelmia. Edelliset puhelimet ovatkin kyllä olleet Soneran myymälöistä. Asikaspalvelijan kanssa sitten sovittiin, että se tilaus perutaan. Edellinen kytky on nyt taas voimassa. Edelleenkin haluaisin jälleen iPhonen, sillä minulla oli aiemmin iPhone 4:n ja olin siihen todella tyytyväinen. Nyt käytössäni on Nokia Lumia 900, johon en ole todellakaan ollut tyytyväinen. Odotin oikein pitkään että uusi iPhone julkaistaan. Harmittaa todella...
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.