Hei!
Ostin Soneralta maaliskuussa iPhone5S- puhelimen, ja sen jälkeen lähdin kolmeksi kuukaudeksi ulkomaille. Palasin Suomeen toissapäivänä, ja nyt en saa puhelimeni mobiilidataa toimimaan. Ulkomailla käytin vain WiFi- yhteyksiä. Minulla on puhelimessani ulkomailla käytettävän mobiilidatan esto.
Mobiilidatan kohdalla on asetuksissa vihreä pallura, mutta netti ei toimi, näytön yläreunaan ei tule 3G- symbolia, jne.
Sivu 1 / 1
Hei adalmiinafin! Oletko jo käynnistänyt puhelimen uudestaan tai nollannut verkkoasetukset kohdassa Asetukset > Mobiiliverkko > Mobiilidataverkko > Nollaa asetukset.
Jos näistä ei ole apua, niin lisäätkö asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin tarkistan onko liittymässä kaikki kunnossa.
Jos näistä ei ole apua, niin lisäätkö asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin tarkistan onko liittymässä kaikki kunnossa.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.