Vanhana Soneran asiakkaana tilasin 18.11 iPhone 5S gold 16g jossa toimitusajaksi luvattiin 7vrk. Tilaus on kirjattu käsittelyyn 19.11 ja siellä se reilun viikon jälkeen edelleen on. Ymmärrän viiveen kyllä jos tuote on loppu, mutta Soneran Sivulla sen saldona on "heti saatavilla". Tiedustelin asiasta Soneran asiakaspalvelusta mutta en saanut sieltä mitään selvitystä miksi näin on? Olo tuntuu hieman petetyltä, että myydäänkö minulle kuitenkin ei joota "heti saatavilla" varjolla.
Sivu 1 / 1
Hei KariKo !
Tilauksesi on nyt edennyt Itellan jakeluun. Postin lakon vuoksi saattaa eteneminen tosin nyt vielä hetken kestää. Tänä aamuna on sinulle soitettu ja jakeluaika on ilmeisesti sovittu, eli tämän suhteen asia on nyt kaiketi kunnossa. :)
Tilaus oli tehty 18.11. ja normaali toimitusaika laitteille on 2-7vrk, eli siitä tuo oli viivästynyt n. 3 päivää. Pyrimme saamaan tilatut laitteet mahdollisimman postiin, mutta se on harmillinen asia, että joudumme ajoittain odottelemaan että laitteita tukun varastoon saapuu. Varsinkin tällä uudella iPhonella on ollut suuri kysyntä - mikä on toki ilahduttavaa - ja tilausjonoja on hetkellisesti päässyt syntymään.
Kun laite on varastosta loppu, suljemme verkkokaupan siksi aikaa kun saatavuus on taas kunnossa. Tällä pyrimme estämään liiallisen pitkän jonon kehittymisen ja sen, että asiakkaat joutuisivat odottelemaan suhteettoman pitkän ajan omaa tilaustaan.
Tilauksesi on nyt edennyt Itellan jakeluun. Postin lakon vuoksi saattaa eteneminen tosin nyt vielä hetken kestää. Tänä aamuna on sinulle soitettu ja jakeluaika on ilmeisesti sovittu, eli tämän suhteen asia on nyt kaiketi kunnossa. :)
Tilaus oli tehty 18.11. ja normaali toimitusaika laitteille on 2-7vrk, eli siitä tuo oli viivästynyt n. 3 päivää. Pyrimme saamaan tilatut laitteet mahdollisimman postiin, mutta se on harmillinen asia, että joudumme ajoittain odottelemaan että laitteita tukun varastoon saapuu. Varsinkin tällä uudella iPhonella on ollut suuri kysyntä - mikä on toki ilahduttavaa - ja tilausjonoja on hetkellisesti päässyt syntymään.
Kun laite on varastosta loppu, suljemme verkkokaupan siksi aikaa kun saatavuus on taas kunnossa. Tällä pyrimme estämään liiallisen pitkän jonon kehittymisen ja sen, että asiakkaat joutuisivat odottelemaan suhteettoman pitkän ajan omaa tilaustaan.
Hei.
Minä kans tilasin iPhone 5S Silverin (16Gt) Maanantaina ja silloin niitä oli nettikaupan mukaan varastossa. Mutta tilauksen tila on edelleen käsittelyssä. Eikä puhelintiedustelulla saanut mitään selvyyttä asiaan.
Minä kans tilasin iPhone 5S Silverin (16Gt) Maanantaina ja silloin niitä oli nettikaupan mukaan varastossa. Mutta tilauksen tila on edelleen käsittelyssä. Eikä puhelintiedustelulla saanut mitään selvyyttä asiaan.
KatjaN kirjoitti: Hei KariKo !
Tilauksesi on nyt edennyt Itellan jakeluun. Postin lakon vuoksi saattaa eteneminen tosin nyt vielä hetken kestää. Tänä aamuna on sinulle soitettu ja jakeluaika on ilmeisesti sovittu, eli tämän suhteen asia on nyt kaiketi kunnossa. :)
Tilaus oli tehty 18.11. ja normaali toimitusaika laitteille on 2-7vrk, eli siitä tuo oli viivästynyt n. 3 päivää. Pyrimme saamaan tilatut laitteet mahdollisimman postiin, mutta se on harmillinen asia, että joudumme ajoittain odottelemaan että laitteita tukun varastoon saapuu. Varsinkin tällä uudella iPhonella on ollut suuri kysyntä - mikä on toki ilahduttavaa - ja tilausjonoja on hetkellisesti päässyt syntymään.
Kun laite on varastosta loppu, suljemme verkkokaupan siksi aikaa kun saatavuus on taas kunnossa. Tällä pyrimme estämään liiallisen pitkän jonon kehittymisen ja sen, että asiakkaat joutuisivat odottelemaan suhteettoman pitkän ajan omaa tilaustaan.
Kiitos Paljon infosta, tänään pe.29.11 puhelin tulossa.
About 24h iPhone 5S 16GB silver -tilauksesta (verkkokaupasta) ja hetki sitten sain Postin seurantakoodin spostitse. Eli varsin nopeaa toimintaa minun kohdallani, samoin myös n. 2v sitten kun tilasin 4S mallin.
Hei!
Kävin Kauppakeskus Sellossa Soneran liikkeessä 30.11 ja varasin sieltä Iphone 5s 16gb hopeisena. Sovimme myyjän kanssa, että liityn samalla Soneran asiakkaaksi (vanha puhelimeni on TeleFinlandin kautta) ja että he ilmoittaisivat kun puhelin saapuu. Asioinnistani on nyt kulunut jo kolme viikkoa, enkä vieläkään ole kuullut puhelimestani mitään. Minulla ei ole Soneran asiakasnumeroa, joten en pysty seuraamaan tilaukseni kulkua. Ovatko jonotusajat todella näin pitkät, vai onkohan joku muu vialla?
Kiitos avusta!
Kävin Kauppakeskus Sellossa Soneran liikkeessä 30.11 ja varasin sieltä Iphone 5s 16gb hopeisena. Sovimme myyjän kanssa, että liityn samalla Soneran asiakkaaksi (vanha puhelimeni on TeleFinlandin kautta) ja että he ilmoittaisivat kun puhelin saapuu. Asioinnistani on nyt kulunut jo kolme viikkoa, enkä vieläkään ole kuullut puhelimestani mitään. Minulla ei ole Soneran asiakasnumeroa, joten en pysty seuraamaan tilaukseni kulkua. Ovatko jonotusajat todella näin pitkät, vai onkohan joku muu vialla?
Kiitos avusta!
Hei Laura14!
Suosittelen että käyt kyseisessä liikkeessä tiedustelemassasi laitteesi perään, tokihan voit lisätä TeleFinlandin asiakasnumerosi tuohon, niin voin vilkaista jos sinulle olisi kirjattu tietoja tilausta koskien.
Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Suosittelen että käyt kyseisessä liikkeessä tiedustelemassasi laitteesi perään, tokihan voit lisätä TeleFinlandin asiakasnumerosi tuohon, niin voin vilkaista jos sinulle olisi kirjattu tietoja tilausta koskien.
Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Moi!
Joo taidan käydä liikkeessä heti tänään. Lisäsin asiakasnumeron nyt kuitenkin varuiksi Kiitos !
Joo taidan käydä liikkeessä heti tänään. Lisäsin asiakasnumeron nyt kuitenkin varuiksi Kiitos !
Hei Laura14.
En löytänyt tilaustasi verkosta, toivottavasti tilauksesi odottaa sinua liikkeessä!
En löytänyt tilaustasi verkosta, toivottavasti tilauksesi odottaa sinua liikkeessä!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.