hei
ostin 26.9. kun tuli uusi iphone 6 myyntiin ja heti samana päivänä lähti näyttö rikki puhelimesta huoltoon. scf- huolto nyt sitten kyselin sieltä mitä on tehty niin tuli että laite vaihdettu toiseen ja tälläinen viesti:
Hei
Kyseessä on uutta vastaava vaihtolaite jolle myönnetään 3 kk vaihtolaitetakuu.
Laitevalmistaja toimittaa kyseiset laitteet ilman täydellisiä myyntipakkauksia eli ilman lisävarusteita, jolloin emme voi puhua uusista laitteista. Apple on ilmoittanut myös että kyseessä ei ole kenenkään käyttämä laite.
eli mun pitäisi suostua vaihtamaan 800e iphone toiseen josta ei voida puhua että laite olisi uusi? haluan että tästä kirjataan reklamaatio ja haluan uuden iphonen tilalle en mtn tehdas korjattua. Jos asia ei muuta kautta mene eteen päin otan yhteytä kuluttuja asiamieheen. puhelin ostettu sonera kaupasta josta voidaan kyllä antaa uusi puhelin tilalle.
Sivu 1 / 1
Hei iphone6,
No on kyllä inhottava tilanne!
Laitathan reklamaation tulemaan pian vaikkapa Omien Sivujen kautta, katsotaan mitä asialle on tehtävissä.
No on kyllä inhottava tilanne!
Laitathan reklamaation tulemaan pian vaikkapa Omien Sivujen kautta, katsotaan mitä asialle on tehtävissä.
Mitä kautta sisltä pystyn laittamaan mulla on vain teiltä puhelin sonera rahoituksen kautta.
Hei iphone6! Pääset Omille Sivuille, kun luot Sonera Tunnuksen tämän linkin kautta.
Pitääkö se laittaa sieltä palvelupyynnön kautta ?
Hei iphone6!
Kyllä, juurikin palvelupyynnön kautta. Tämän jälkeen valitset aiheen ja etenet annetujen ohjeiden mukaisesti.
Kyllä, juurikin palvelupyynnön kautta. Tämän jälkeen valitset aiheen ja etenet annetujen ohjeiden mukaisesti.
moi
olen tehnyt mutta näetkö että näkyykö se siellä jo? kauanko kestää että asialle tehdään jtn.
olen tehnyt mutta näetkö että näkyykö se siellä jo? kauanko kestää että asialle tehdään jtn.
Heippa iphone6,
Palvelupyynnöt käsitellään niiden saapumisjärjestyksessä, kun palvelupyyntö saapuu käsiteltäväksi, kirjataan siitä reklamaatio, joka käsitellään kahden viikon kuluessa. Emme pääse täältä kautta katsomaan onko palvelupyyntösi jo saapunut ilman tunnistetietoja, mutta kyllä se eteenpäin sitä kautta varmasti menee.
Palvelupyynnöt käsitellään niiden saapumisjärjestyksessä, kun palvelupyyntö saapuu käsiteltäväksi, kirjataan siitä reklamaatio, joka käsitellään kahden viikon kuluessa. Emme pääse täältä kautta katsomaan onko palvelupyyntösi jo saapunut ilman tunnistetietoja, mutta kyllä se eteenpäin sitä kautta varmasti menee.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.