moi.
pitäisikö ip:n toimia ilman korttia? siis en nyt tarkoita mitään puheluhommia tietenkään. ajattelin vain että voisin ropailla osoitekirjaa yms. kuntoon sillä välin kun numeroni siirtyy toiselta operaattorilta noin viikon ajan.
Nyt kun sysään puhelimen kiinni tietokoneeseen, niin ei siellä mikään iTunes aukene. ja näytössä vilkkuu omppulogo hitaasti mutta varmasti. en myöskään saa minkäänlaista elonmerkkiä puhelimeen kun se ei ole mihinkään kytkettynä.
iPhone ilman sim-korttia?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.