Tilasin 4 päivää sitten mustan 16GB iPhone 4- puhelimen. Olisin halunnut valkoisen, mutta niitä on saatavilla viikolla 36, ensi viikolla. Huomasin vasta jälkeenpäin, että 32GB valkoisena olisi ollut varastossa, voiko tilaustani vielä muuttaa niin että ottaisinkin tuon isomman ja valkoisena? Tai voisinko tehdä niin, että kävisinkin liikkeestä kysymässä onko heillä valkoisena iPhonea? Jompaa kumpaa kokoa.
...olen vain niin malttamaton...
Ja erittäin onnellinen, jos vaihto valkoiseen vielä onnistuisi.
Kuinka pitkä toimitusaika on? Mustalla tai valkoisella.
iPhone tilaus käsittelyssä, vieläkö voi tehdä muutoksia?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.