Vaimo tilasi äskettäin iPhonen Soneran verkkokaupasta, olemassa olevaan liittymään liitettynä. Hän sai ilmoituksen että toimitus tapahtuu noin 4 viikon kuluttua.
Ei siinä mitään, Soneralla ei ole mitä myydä, MUTTA näkyy heti tulleen puhelinlaskulle iPhonen kuukausihinta mukaan alkaen 2 vuorokautta tilauspäivän jälkeen.
Luuleeko Sonera tosissaan että hän maksaisi yhtään euroa puhelimen kuukausimaksusta ennenkuin luuri on hyppysissä? Sellaista perintätoimistoa ei löydy että euroja irtoaisi etukäteen.
iPhone toimitus ja laskutus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.