Skip to main content
Vaimo tilasi äskettäin iPhonen Soneran verkkokaupasta, olemassa olevaan liittymään liitettynä. Hän sai ilmoituksen että toimitus tapahtuu noin 4 viikon kuluttua.

Ei siinä mitään, Soneralla ei ole mitä myydä, MUTTA näkyy heti tulleen puhelinlaskulle iPhonen kuukausihinta mukaan alkaen 2 vuorokautta tilauspäivän jälkeen.

Luuleeko Sonera tosissaan että hän maksaisi yhtään euroa puhelimen kuukausimaksusta ennenkuin luuri on hyppysissä? Sellaista perintätoimistoa ei löydy että euroja irtoaisi etukäteen.
Mahdollisen virheen voit oikaisuttaa mobiilin asiakaspalvelun kautta 0200 17000 > 1 tai Omilta sivuilta täällä.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Mahdollisen virheen voit oikaisuttaa mobiilin asiakaspalvelun kautta 0200 17000 > 1 tai Omilta sivuilta täällä.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu



Soitin ylläolevaan numeroon ja halusin oikaisuttaa laskuni (sama syy kuin yllä). Nuori kossi mutisi ettei hän voi tehdä asialle yhtään mitään. Samalla toimitusaika oli pompsahtanut jo 6-8 viikkoon!

No kukas sitten voi tehdä kun nuori kossi ei osannut/ voinut tehdä mitään? Joulupukkiko?

Kyllä Sonera pääsee minusta erikseen heti kun siihen tulee mahdollisuus.

Vastaa