hei,
lähden ensi yönä usaan ja karibialle, enkä ole oikein tekniikan ihme, joten en tiedä onko iphone koko ajan nettiyhteydensä osalta aktiivinen ? olen kytkenyt asetuksista wifi "pois"-asentoon, mutta jos klikkaan esim. kartta-, pörssi- tai safari-ikoneita, yhdistyy puhelin niihin. onko ne tavallaan koko ajan päällä, eli maksaako se yhteys koko ulkomaan matkan ajan?
kiitos neuvoista ja hyvää uutta vuotta!
iPhone USASSA; onko netti koko ajan päällä
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.