Skip to main content

iPhone3:sta iPhone 4:n

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 11 katselukertaa

Mitkä ovat oikeat toimenpiteen siirryttäessä iPhone 3:n käytöstä iPhone 4:n käyttöön. Minulla on iPhone 3:n kanssa iTunes tili ja sovellusten varmuuskopiot tietokoneella. Haluan siirtää kaikki maksamani sovellukset uuteen iPhone 4:n. Pitääkö iPhone 3 ensin resetoida (inaktivoida)? Vanhassa iPhone 3:ssa ei ole enään operaattorilukitusta, mutta konetta on tarkoitus käyttää jatkossakin.

3 kommenttia

  • August 18, 2010
Riittää, että yhdistät uuden iPhone 4 -puhelimen tietokoneesi iTunes -ohjelmaan ja synkronisoit puhelimen. Tällöin iTunesissa olevat ohjelmat tulevat käyttöön uuteen puhelimeesi. Vanhaa iPhone 3 -puhelinta ei tarvitse resetoida.

Lisää ohjeita iPhone -puhelimiin liittyen.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

  • December 15, 2010
Haluaisin siirtää tietoni iphone3:sta iphone4:een ja maciini ei saa päivitettyä itunes10 ohjelmaa (Mac OSX). Jos ostan uuden 4:n ja uuden macin niin miten saan tiedot siirrettyä? Eli tunnistaako uusi macci ja itunes minun tietoni vai jääkö ne vanhalle koneelle?

  • December 17, 2010
Kun olet ostanut uuden Macin ja iPhone 4:n

1) Siirrä iPhone 3:n sisältö uuden Macin iTunesiin.
2) Liitä iPhone 4 – puhelin Maciin ja siirrä haluamasi tiedot uuteen puhelimeen.