iPhone3:sta iPhone 4:n
Mitkä ovat oikeat toimenpiteen siirryttäessä iPhone 3:n käytöstä iPhone 4:n käyttöön. Minulla on iPhone 3:n kanssa iTunes tili ja sovellusten varmuuskopiot tietokoneella. Haluan siirtää kaikki maksamani sovellukset uuteen iPhone 4:n. Pitääkö iPhone 3 ensin resetoida (inaktivoida)? Vanhassa iPhone 3:ssa ei ole enään operaattorilukitusta, mutta konetta on tarkoitus käyttää jatkossakin.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.