Eli olen laittanut pääsykoodini väärin tarpeeksi monta kertaa että puhelin on mennyt pois käytöstä. Näytöllä lukee ohje 'liitä iTunesiin' mutta kone jolla olen ennen käyttänyt iTunesia on nyt rikki, ja jos yritän koneella jolla en ole ennen synkronoinut, pitäisi jotain hyväksyä puhelimella mutta se ei onnistu/ole mahdollista. Mikä neuvoksi? Saadaanko puhelin auki Sonera asiakaspisteessä?
Sivu 1 / 1
Hei rahkovi!
Unohtuneen pääsykoodin nollaamiseksi löytyy Applen sivuilta ohjeet: http://support.apple.com/kb/HT1212?viewlocale=fi_FI , mutta tässä tapauksessa näistä ohjeista ei taida olla apua jos vanha iTunes ei ole enää käytössä. Epäilenpä että sinun täytyy toimittaa puhelin huoltoon, jossa he saavat laitteen avattua. Sonera Kauppa tuskin saa laitetta auki vaan he toimittavat sen sitten eteenpäin huollettavaksi, mutta ainahan voit käydä kysäisemässä tilannetta.
Unohtuneen pääsykoodin nollaamiseksi löytyy Applen sivuilta ohjeet: http://support.apple.com/kb/HT1212?viewlocale=fi_FI , mutta tässä tapauksessa näistä ohjeista ei taida olla apua jos vanha iTunes ei ole enää käytössä. Epäilenpä että sinun täytyy toimittaa puhelin huoltoon, jossa he saavat laitteen avattua. Sonera Kauppa tuskin saa laitetta auki vaan he toimittavat sen sitten eteenpäin huollettavaksi, mutta ainahan voit käydä kysäisemässä tilannetta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.