Skip to main content

IPTV laitteiden palautus

  • December 11, 2014
  • 8 kommenttia
  • 8 katselukertaa

Hei!

Yritin ottaa asiakaspalveluunne yhteyttä, mutta kaikki ajat ovat varattuja.

Laajakaistatarjoukseen kuului IPTV-laitteet. Sanoin myyjälle että en tarvitse niitä, mutta ne piti kuulemma ottaa että sai laajakaistan tarjoushintaan. Laitteet piti palauttaa sitten kun laajakaistan määräaikaisuus päättyy, eli maaliskuussa 2013.

Voiko laitteet palauttaa Sonera-liikkeeseen? Laatikot ovat käytännössä avaamattomia, mutta ulointa pahvilaatikkoa (punavalkoinen, kahvallinen) ei ole tallessa.

Omien Sivujen mukaan minulla on Sonera Laajakaista Valokuitu 100M/10M -liittymä, ja palvelujen alla on listattuna Sonera Koti TV (vaikka en kyllä halua sitä).

Jatkuuko laajakaista samanhintaisena (14,90€/kk)? Eihän Koti TV -palvelusta aleta nyt laskuttamaan?

Ystävällisin terveisin,
Topi Pohjosaho
Asiakasnumero ***************

8 kommenttia

  • February 26, 2013
Hei topipoh!

Määräaikainen sopimuksesi loppuu 17. maaliskuuta, jonka jälkeen nykyinen hintasi ei ole enää voimassa. Sinulla on kuitenkin sikäli hyvä tilanne, että asut taloyhtiössä, jolla on meidän kanssamme sopimus edullisine hintoineen. Periaatteessa sinulla on nyt kaksi vaihtoehtoa:

1) Jatkat sopimusta 100M valokuidusta toistaiseksi voimassa olevana 20,22€/kk, irtisanot televisiopalvelut ja palautat laitteet postitse. Saat palautusohjeet irtisanoessasi palvelun. Laitteita ei ole pakko palauttaa alkuperäisissä laatikoissa.

2) Tilaat Viihdepaketin eli 100M valokuitu + Sonera Viihde 24kk sopimuksella 19,90€/kk.

Kannattaa olla yhteydessä Asiakaspalveluumme ja sopia jompikumpi ylläolevista, koska muutoin kuukausihintasi nykyisistä palveluista tulee olemaan noin 30€/kk, kun nykyinen määräaikaisuutesi loppuu.

  • February 26, 2013
Kiitos nopeasta vastauksesta!

Haluaisin tehdä vaihtoehdon 1:
Jatkat sopimusta 100M valokuidusta toistaiseksi voimassa olevana 20,22€/kk, irtisanot televisiopalvelut ja palautat laitteet postitse.

Asiakaspalvelun aikoja ei ole vapaana, eikä tuota irtisanomista voi näköjään tehdä nettikäyttöliittymän kautta. Voiko irtisanomisilmoituksen laittaa eteenpäin tätä kautta? Ei oikein kiehdo ajatus puhelimessa jonottamisesta, kun on kuitenkin aika selkeä tapaus kyseessä.

  • February 26, 2013
Mahtaneeko vuokraan/vastikkeeseen kuulua jo 10M yhteys?

Mulla on sama tilanne ja tuo takalukossa oleva thomson kyllästyttää sen verran että saa kotiteeveet minun osaltanikin jäädä.

Onko mielipiteitä onko telewell TW-EAV510 tai Zyxel P-870H-51a V2 ok valintoja?

  • February 27, 2013
topipoh kirjoitti:
Asiakaspalvelun aikoja ei ole vapaana, eikä tuota irtisanomista voi näköjään tehdä nettikäyttöliittymän kautta. Voiko irtisanomisilmoituksen laittaa eteenpäin tätä kautta? Ei oikein kiehdo ajatus puhelimessa jonottamisesta, kun on kuitenkin aika selkeä tapaus kyseessä.


Asiakaspalvelija soitti minulle hetki sitten, ja saatiin asia sovittua. Kiitos joustavuudesta!

Kävikin ilmi, että minun olisi pitänyt lähettää myös Thomson-reititin takaisin jos olisin purkanut koti-TV-sopimuksen. Lisäksi, koska asun VVO:n asunnossa (erityishinnoittelu), 24kk määräaikainen sopimus purkautuu heti kun muutan pois. Siksi päätin jatkaa määräaikaista sopimusta.

Hyvää päivänjatkoa!
- Topi

  • February 27, 2013
Hei ollittm ja topipoh,

molempien osalta näyttäisi siltä että yhteyttä on otettu ja sopimukset päivitetty.
Oikein mukavaa kevään odotusta teille! :)

  • February 27, 2013
Mun tapauksessa hintaan sisältyi kuitenkin (ilmeisesti) Zyxelin 904 modeemi.

  • February 27, 2013
Hei ollittm,

asiakastietojesi perusteella sinulle on kyllä luvattu ilmainen WLAN -modeemi.

  • February 27, 2013
Teea- kirjoitti:
Hei ollittm,

asiakastietojesi perusteella sinulle on kyllä luvattu ilmainen WLAN -modeemi.


Juu, Zyxelin 904 ellei ihmeitä ole sielläpäin tapahtunut.