Skip to main content
Hei,

tämä ongelma ilmeni itsellänikin sekä kaikilla muillakin kenellä tiedän olevan Soneran nettiyhteys ja käyttävät irkkiä. Sama ongelma siis sekä irc.inet.fi että irc1.inet.fi yhdistettäessä. Mitään muutoksia kotikoneessa tai käyttöjärjestelmissä ei ole tapahtunut. Osaatteko arvioida, milloin ongelma korjataan?

Tässä vielä yhdistysvaiheen tcpdump:

xx@xxx ~ $ sudo tcpdump -vv -i eth0 dst 192.89.123.51 or src 192.89.123.51
tcpdump: listening on eth0, link-type EN10MB (Ethernet), capture size 65535 bytes
13:44:48.317929 IP (tos 0x0, ttl 64, id 60789, offset 0, flags 6df], proto TCP (6), length 60)
xxx.xxx.xxx.33090 > irc1.inet.fi.ircd: Flags , cksum 0xfde3 (correct), seq 1295894481, win 29200, options 8mss 1460,sackOK,TS val 13118116 ecr 0,nop,wscale 7], length 0
13:44:48.332904 IP (tos 0x0, ttl 248, id 47976, offset 0, flags 4df], proto TCP (6), length 60)
irc1.inet.fi.ircd > xxx.xxx.xxx.33090: Flags xS.], cksum 0x61c3 (correct), seq 1254579583, ack 1295894482, win 4380, options 4mss 1460,nop,nop,TS val 127815720 ecr 13118116,sackOK,eol], length 0
13:44:48.332955 IP (tos 0x0, ttl 64, id 60790, offset 0, flags 6df], proto TCP (6), length 52)
xxx.xxx.xxx.33090 > irc1.inet.fi.ircd: Flags c.], cksum 0x2c8e (correct), seq 1, ack 1, win 29200, options nop,nop,TS val 13118120 ecr 127815720], length 0
13:44:48.334528 IP (tos 0x0, ttl 64, id 60791, offset 0, flags 6df], proto TCP (6), length 60)
xxx.xxx.xxx.33090 > irc1.inet.fi.ircd: Flags cP.], cksum 0x3fbf (correct), seq 1:9, ack 1, win 29200, options nop,nop,TS val 13118120 ecr 127815720], length 8
13:44:48.348129 IP (tos 0x0, ttl 248, id 48089, offset 0, flags 4df], proto TCP (6), length 40)
irc1.inet.fi.ircd > xxx.xxx.xxx.33090: Flags xR.], cksum 0x49cc (correct), seq 1, ack 1, win 4380, length 0
13:44:48.349708 IP (tos 0x0, ttl 248, id 48096, offset 0, flags 4df], proto TCP (6), length 40)
irc1.inet.fi.ircd > xxx.xxx.xxx.33090: Flags xR.], cksum 0x5ae0 (correct), seq 1, ack 9, win 0, length 0
^C
6 packets captured
6 packets received by filter
0 packets dropped by kernel
Hei jstrom,

Laitoin tästä kyselyä eteenpäin. Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Hei jstrom,

Vika oli sunnuntaina korjailtu kuntoon. Nyt pitäisi taas siis toimia.

Vastaa