Skip to main content

Irtisanoin,entä lasku?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei.Juuri äsken irtisanoin maksu tv:n. Ja tänään tuli lasku ajalta 1.8-31.8.Eli maksanko koko laskun vai vaan puolet,vaikka palautan kortin tällä viikolla SOnera pisteeseen takaisin? Kiitos

1 kommentti

  • August 10, 2009
Yleensä maksukanavapaketit irtisanotaan aina kuun loppuun, koska paketit laskutetaan kuukauden jaksoissa. Jos kuitenkin olet sopinut irtisanomisesta jo ennen kuun loppua, kannattaa sinun ottaa yhteyttä ktv-asiakaspalveluun numerossa 0200 17000.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu