Irtisanoin,entä lasku?
Hei.Juuri äsken irtisanoin maksu tv:n. Ja tänään tuli lasku ajalta 1.8-31.8.Eli maksanko koko laskun vai vaan puolet,vaikka palautan kortin tällä viikolla SOnera pisteeseen takaisin? Kiitos
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.