Skip to main content
Hei..

Määräaikainen sopimus 24kk tuli täyteen syksyllä 2013.Soneran puhelinmyyjä soittikin ennen sopimuksen päättymistä,tarjoten jatkosopimusta laajakaistasta.Huomasin myöhemmin että,olin tehnyt uuden MÄÄRÄAIKAISSOPIMUKSEN 24kk,jota nyt en voi sitten irtisanoa.Eikö sopimuksen pitäisi jatkua toistaiseksi voimassa olevana määräaikaisen jälkeen?Miksi minulle tarjottiin uusi,sitova sopimus?
Soneran omat sivut,liittymänhallinta osiossa lukee sopimusajan kohdalla;TOISTAISEKSI VOIMASSA.Eikö tämä tarkoita kahden viikon irtisanomisaikaa?
Hei Turusa-34!

Liittymä jatkuu määräaikaisen jälkeen toistaiseksi voimassaolevana, jos et ole uudistanut sopimusta, eli solminut siihen uutta määräaikaisuutta. Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa miltä sopimus tännepäin näyttää . Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.
Hei..

Lisäsin asiakasnumeron profiiliin.Missään vaihessa ei tarkoituksenani ole ollut tehdä uutta määräaikaissopimusta,kyseessä on inhimillinen erehdys,joka tapahtui puhelinmyynnin yhteydessä.On todella surullista jos joudun jatkamaan väkipakolla palvelua,jota en tällä hetkellä tarvitse.
Hei turusa-34! Sinulle on tosiaan solmittu uusi määräaikainen viime kesänä. Sopimuksen kestohan näkyy myös laskulla ja tilausvahvistuksessa. Tarvittaessa voit tehdä tästä reklamaation, jolloin asia tutkitaan tarkemmin. Reklamaation voit jättää Omien Sivujen kautta.
Luulen että se reklamointi on ajan haaskausta.Mitä se auttaa?Koko ajan sivuutatte mainintani INHIMILLISESTÄ EREHDYKSESTÄ.(eli en ollut tarpeeksi "hereillä" puhelinmyynti tilanteessa)Miksi olisin tarkoituksellisesti jatkanut sopimustani määräaikaisena?Miksi Sonera ei tule asiakasta vastaan näissä irtisanomis asioissa.Tämän enempää en jaksa"reklamoida".Eli onnistuuko irtisanominen vai ei?
Näin keskustelupalstan kautta en voi liittymää irtisanoa kesken määräaikaisuuden. Tähän minulla ei ole valtuuksia. Oikeastaan ainut tapa hoitaa asia on reklamaation kautta, jolloin myyntipuhelu kuunnellaan ja katsotaan tarkemmin, mitä sen aikana on sovittu.

Vastaa