En löydä soneran omilta sivuilta mahdollisuutta lähettää teille viestiä, joten toivottavasti tämä tavoitttaa. olen irtisanonut tammikuussa täysliikkuvan netin, mutta edelleen tuli lasku, jonka eräpäivä on 14.3. Olen ollut useita vuosia soneran asiakas ja tammikuussa turhaan jatkoin tilaustani, mutta sopivasti joku myyjänne soitti tammikuussa pian tilaukseni jälkeen ja kerroin että lähdenkin yllättäen ulkomaille, joten en tarvitse tuota nettiä ja saimme lopetettua tilaukseni (14,90e/kk), joten mitään laskua ei olisi enää pitänyt tulla. Poistin pankin sivuilta jo laskun eikä minulla ei ole tässä nyt asiakasnumeroa. Olen Espanjassa, joten en ala jonottamaan asiakaspalvelupuhelinnumeroonne. miten toimin. laajakaistan numero on 040 8308211
Sivu 1 / 1
Hei Ankkuri2!
Liittymä on irtisanottu 10.2. Uusi laskutuskausi on kerennyt alkaa jo 3.2. jolloin tästä oli kerennyt kuukausimaksu kertyä uudelle laskulle. Hyvitin laskun, joten sitä ei tarvitse maksaa. Pahoittelut tästä sekaannuksesta.
Liittymä on irtisanottu 10.2. Uusi laskutuskausi on kerennyt alkaa jo 3.2. jolloin tästä oli kerennyt kuukausimaksu kertyä uudelle laskulle. Hyvitin laskun, joten sitä ei tarvitse maksaa. Pahoittelut tästä sekaannuksesta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.