Omilla sivuilla liittymänhallinnassa lukee sopimuksen kesto -kohdassa:
Sopimuksen kesto: 15. 3. 2010
Pitääkö minun vielä tuo jotenkin erikseen irtisanoa, vai tarkoittaako tuo todella että tuo sopimus ja laskujen tulo kanssa loppuu ko. päivämäärään? Aspaanhan on ihan turha edes yrittää tietenkään soittaa, ellei sitten erityisesti nauti jonotusmusiikin kuuntelusta 1-2h yhtä soittoa..
terveisin ex-kaapeli, tuleva kilpailijan kuituyhteysasiakas.
Sivu 1 / 1
Päivämäärä tarkoittaa määräaikaisen sopimuksen loppumispäivää. Sen jälkeen liittymän sopimus muuttuu toistaiseksi voimassaolevaksi.
Asiakaspalveluun saat puhelimen lisäksi yhteyden myös palvelupyyntölomakkeella.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalveluun saat puhelimen lisäksi yhteyden myös palvelupyyntölomakkeella.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Asiakaspalveluun saat puhelimen lisäksi yhteyden myös palvelupyyntölomakkeella.
Torstaina täytin ko. lomakkeen, ei kuulunut perjantaina soittoa eikä tänäänkään ole vissiin soittoa tulossa.. Voin sanoa että sääliksi käy sitä onnetonta, joka yrittää vielä jotain teidän tuotettanne minulle markkinoida.
Palvelupyyntöjen käsittelyssä on tällä hetkellä noin neljän arkipäivän viive, joka myöskin lomaketta avattaessa mainitaan. Todennäköisesti sinuun ollaan yhteydessä tämän päivän aikana.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
-
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.