Irtisanominen


Moi.. Tein mokkulan liittymän irtisanomisilmoituksen omien sivujen kautta tuossa joku aika sitten(määräaikaisuus päättyy ja kaapelilaajakaistaa tulossa teiltä).. Mitään kuittausta ei asiasta ole tullut, mutta tänään näkyy omilla sivuilla, että "mokkulan liittymäsopimuksesi on päättymässä, tämän jälkeen sopimus jatkuu toistaikseksi voimassaolevana ym." Vahvistakaahan nyt joku, että irtisanomisilmoitus on tullut perille..? Otin tottakai ruudunkaappauksen irtisanomisilmoituksesta, vanhasta viisastuneena. Asiakasnumero löytyy profiilista..

13 kommenttia

Hei nyymi: Vastaamme kaikkiin palvelupyyntöihin aina niin pian kuin mahdollista ja tietenkin saapumisjärjestyksessä, mutta voipi olla että asiakaspalvelun ruuhkautuminen on aiheuttanut käsittelyaikoihin pientä viivettä.

Tarkistin profiilistasi löytyvän asiakasnumeron perusteella, että sopimuksesi päättyy 6.10.2011 joten mitään kiirettä sinänsä asialla ei ole. Irtisanomispyynnön voi jättää asiakaspalveluumme, kunhan irtisanomispäivä ei ylitä kolmea kuukautta.

Ikävä kyllä en pysty tarkistamaan missä vaiheessa jättämäsi palvelupyyntö on, mutta siihen kyllä varmasti vastataan. Laitan nyt varmuuden vuoksi myös muut yhteydenottokanavat sinulle, koska asian voi myös hoitaa näillä kahdella eri tapaa, taikka asioimalla kauppiaallamme. Itsepalvelukanavissa ei liittymän irtisanomista voi tehdä, vaan asia vaatii yhteydenottoa asiakaspalveluumme ja uskon että sinunkin pyyntöön vastaillaan pikapuolin.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera
Ok.. Odotellaan, luulin vaan, että näette myös täältä asiakasnumeron perusteella, onko asia jo käsittelyssä. Viimeksi vaati kolme pyyntöä, ja yksi lasku ehti tulla jo tulla toistaiseksi voimassaolevanakin, ennenkuin saatiin liittymä irti.. Siksi kyselin jo hyvissä ajoin.
Sanoin kytkypuhelimen numeron irti joka jo päättyi omien sivujen kautta jokin aika sitten, niin vielä vaan näkyy tuo numero omilla sivuilla ja saldossa on vielä kytkypuhelimen hinta otettu. Laskutus kausi katkesi olikohan eilen.
mavericx kirjoitti:
Sanoin kytkypuhelimen numeron irti joka jo päättyi omien sivujen kautta jokin aika sitten, niin vielä vaan näkyy tuo numero omilla sivuilla ja saldossa on vielä kytkypuhelimen hinta otettu. Laskutus kausi katkesi olikohan eilen.


Hei mavericx: Tarkistin asiaa asiakasnumerosi perusteella ja löysin 3 liittymää, jotka ovat irtisanottu tämän vuoden puolella.

- 837 loppuinen numero irtisanottu 23.06.2011
- 352 loppuinen numero irtisanottu 20.06.2011
- 529 loppuinen numero irtisanottu 04.01.2011

Hieman hankalaa tosin käsitellä asiaa näin palstalla, koska emme voi julkaista tarkempia tietoja liittymistä ihan turvallisuussyistä. Ja joskus Omien Sivujen tiedot päivittyvät viivellä meidän järjestelmistä, jolloin se voi näyttää liittymänumeroita jotka ovat jo irtisanottuja. Mutta kyllä ne ajan mittaa siellä päivittyvät. Mikäli noista numeroista mitä mainitsin ei löytynyt se jota tarkoitit, niin suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera
Tarkoitin tätä -411 loppuista numeroa. Sori tuli kahteen kertaan.
Luca kirjoitti:
[quote="mavericx":1t4osyug]Sanoin kytkypuhelimen numeron irti joka jo päättyi omien sivujen kautta jokin aika sitten, niin vielä vaan näkyy tuo numero omilla sivuilla ja saldossa on vielä kytkypuhelimen hinta otettu. Laskutus kausi katkesi olikohan eilen.


Hei mavericx: Tarkistin asiaa asiakasnumerosi perusteella ja löysin 3 liittymää, jotka ovat irtisanottu tämän vuoden puolella.

- 837 loppuinen numero irtisanottu 23.06.2011
- 352 loppuinen numero irtisanottu 20.06.2011
- 529 loppuinen numero irtisanottu 04.01.2011

Hieman hankalaa tosin käsitellä asiaa näin palstalla, koska emme voi julkaista tarkempia tietoja liittymistä ihan turvallisuussyistä. Ja joskus Omien Sivujen tiedot päivittyvät viivellä meidän järjestelmistä, jolloin se voi näyttää liittymänumeroita jotka ovat jo irtisanottuja. Mutta kyllä ne ajan mittaa siellä päivittyvät. Mikäli noista numeroista mitä mainitsin ei löytynyt se jota tarkoitit, niin suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera[/quote:1t4osyug]
Tarkoitin tätä -411 loppuista numeroa.
Hei mavericx : Mainitsemasi liittymäsopimus on edelleen aktiivinen ja voimassa. Sen määräaikaisuus on päättynyt 13.08.2011 ja on tuolloin ollut jo irtisanottavissa. Tarkistin laskutuksesta, että olet tähän asti maksanut laitteesta 11kk kuukausimaksut joten 1 kuukausimaksu olisi viellä tulossa (sopimushan oli 12kk = 12 osamaksua).

iPhone laitteen lukitus poistuu automaattisesti, mutta vasta kun se aktivoidaan iTunes-ohjelmassa eri operaattorin micro-sim kortin kanssa.

Tosiaan, mikäli liittymä on nyt tarpeeton niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme 0200 17000 (mpm/pvm), ma-pe klo 8-20 ja la 9-16:30. taikka käväise kauppiaallamme.

Sanoin kytkypuhelimen numeron irti joka jo päättyi omien sivujen kautta jokin aika sitten

- Omien Sivujen kautta ei ole mahdollista irtisanoa liittymiä, vain ainoastaan laittaa tilapäiseen sulkuun (esim. jos puhelin on kadonnut / varastettu). Irtisanominen vaatii yhteydenottoa asiakaspalveluumme, ja en ikävä kyllä pysty täältä käsin asiassa tämän enempää auttamaan.
Luca kirjoitti:
Hei mavericx : Mainitsemasi liittymäsopimus on edelleen aktiivinen ja voimassa. Sen määräaikaisuus on päättynyt 13.08.2011 ja on tuolloin ollut jo irtisanottavissa. Tarkistin laskutuksesta, että olet tähän asti maksanut laitteesta 11kk kuukausimaksut joten 1 kuukausimaksu olisi viellä tulossa (sopimushan oli 12kk = 12 osamaksua).

iPhone laitteen lukitus poistuu automaattisesti, mutta vasta kun se aktivoidaan iTunes-ohjelmassa eri operaattorin micro-sim kortin kanssa.

Tosiaan, mikäli liittymä on nyt tarpeeton niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme 0200 17000 (mpm/pvm), ma-pe klo 8-20 ja la 9-16:30. taikka käväise kauppiaallamme.

Sanoin kytkypuhelimen numeron irti joka jo päättyi omien sivujen kautta jokin aika sitten

- Omien Sivujen kautta ei ole mahdollista irtisanoa liittymiä, vain ainoastaan laittaa tilapäiseen sulkuun (esim. jos puhelin on kadonnut / varastettu). Irtisanominen vaatii yhteydenottoa asiakaspalveluumme, ja en ikävä kyllä pysty täältä käsin asiassa tämän enempää auttamaan.


Onkos se nyt tuleva lasku sitten se viimeinen erä, vai vieläkö tämän jälkeen tulee tuosta puhelimesta maksua, laskutus kausi oli katkennut eilen. Laitoin tuolta omien sivujen kautta Palvelupyyntö / Matkapuhelinasiat / Irtisanomista viestin tuon numeron irtisanomisesta mut ei näköjään ole tapahtunut mitään.
Onkos se nyt tuleva lasku sitten se viimeinen erä, vai vieläkö tämän jälkeen tulee tuosta puhelimesta maksua, laskutus kausi oli katkennut eilen. Laitoin tuolta omien sivujen kautta Palvelupyyntö / Matkapuhelinasiat / Irtisanomista viestin tuon numeron irtisanomisesta mut ei näköjään ole tapahtunut mitään.


- Se on viimeinen erä kyseisestä laitteesta. Laskutusväli18.08.2011 - 17.09.2011 sisältää viimeisen erän (tällöin olet suorittanut 12kerran osamaksun laitteesta).

- Pelkkä palvelupyynnön lähetys ei riitä, vaan se pitää käsitellä ja normaalisti käsittelijä asiakaspalvelustamme on viellä yhteydessä viestin lähettäjään. Viestit käsitellään saapumisjärjestyksessä ja niissä voi olla viivettä. Jokaiseen viestiin kyllä vastataan.
Luca kirjoitti:
Onkos se nyt tuleva lasku sitten se viimeinen erä, vai vieläkö tämän jälkeen tulee tuosta puhelimesta maksua, laskutus kausi oli katkennut eilen. Laitoin tuolta omien sivujen kautta Palvelupyyntö / Matkapuhelinasiat / Irtisanomista viestin tuon numeron irtisanomisesta mut ei näköjään ole tapahtunut mitään.


- Se on viimeinen erä kyseisestä laitteesta. Laskutusväli18.08.2011 - 17.09.2011 sisältää viimeisen erän (tällöin olet suorittanut 12kerran osamaksun laitteesta).

- Pelkkä palvelupyynnön lähetys ei riitä, vaan se pitää käsitellä ja normaalisti käsittelijä asiakaspalvelustamme on viellä yhteydessä viestin lähettäjään. Viestit käsitellään saapumisjärjestyksessä ja niissä voi olla viivettä. Jokaiseen viestiin kyllä vastataan.

Okei, kiitti tiedoista.
Ei vieläkään yhteydenottoa, haisee ihan deva'ju ilmiölle entisestä..
Luca kirjoitti:
Onkos se nyt tuleva lasku sitten se viimeinen erä, vai vieläkö tämän jälkeen tulee tuosta puhelimesta maksua, laskutus kausi oli katkennut eilen. Laitoin tuolta omien sivujen kautta Palvelupyyntö / Matkapuhelinasiat / Irtisanomista viestin tuon numeron irtisanomisesta mut ei näköjään ole tapahtunut mitään.


- Se on viimeinen erä kyseisestä laitteesta. Laskutusväli18.08.2011 - 17.09.2011 sisältää viimeisen erän (tällöin olet suorittanut 12kerran osamaksun laitteesta).

- Pelkkä palvelupyynnön lähetys ei riitä, vaan se pitää käsitellä ja normaalisti käsittelijä asiakaspalvelustamme on viellä yhteydessä viestin lähettäjään. Viestit käsitellään saapumisjärjestyksessä ja niissä voi olla viivettä. Jokaiseen viestiin kyllä vastataan.

Eipä ole tuolta vielä mitään soittoa tai muuta kuulunut, varmaan on mennyt harakoillle koko viesti, omien sivujen mukaan irtisanomis aika on 2 viikkoa, tuosta pyynnöstä on mennyt tuo 2 viikkoa ja liittymä on vielä aktiivinen.
Käsittelemme parhaillaan tämän viikon aikana Omilta sivuilta jätettyjä palvelupyyntöjä. Koska olet jättänyt palvelupyynnön jo kaksi viikkoa sitten, on todennäköistä, että se ei ole tullut perille tai emme ole jostakin syystä saaneet sinuun yhteyttä. Laitoithan varmasti lomakkeen Yhteystiedot -kohtaan puhelinnumeron, josta sinut tavoittaa?
Pyytäisin sinua joka tapauksessa tekemään uuden palvelupyynnön. Ehdimme vielä hyvin irtisanomaan liittymäsi ennen kuluvan laskutuskauden päättymistä. Pääset tekemään pyynnön tästä.

Vastaa