Hei!
Nettitikun määräaikainen sopimus päättyi 5.1.2012. Halusin irtisanoa sen ja soitin asiakaspalveluun 9.1 ja jonotin _tunnin_, se maksoi n. 5 €
Lopulta puheluun vastattiin ja asiakaspalvelija sanoi, että irtisanoo sen seuraavana päivänä 10.1.
Nyt on 11.1 aamu eikä mitään ole vieläkään tapahtunut ja liittymä on toiminnassa omilla sivuilla. En aio soittaa kalliisiin numeroihinne tai ajaa Sonera kauppaan.
Miten tämän asian kanssa tehdään? Kuka maksaa ylimääräiset päivät kuukausimaksusta?
Irtisanominen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.