Skip to main content

Irtisanominen

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei!

Nettitikun määräaikainen sopimus päättyi 5.1.2012. Halusin irtisanoa sen ja soitin asiakaspalveluun 9.1 ja jonotin _tunnin_, se maksoi n. 5 €
Lopulta puheluun vastattiin ja asiakaspalvelija sanoi, että irtisanoo sen seuraavana päivänä 10.1.

Nyt on 11.1 aamu eikä mitään ole vieläkään tapahtunut ja liittymä on toiminnassa omilla sivuilla. En aio soittaa kalliisiin numeroihinne tai ajaa Sonera kauppaan.

Miten tämän asian kanssa tehdään? Kuka maksaa ylimääräiset päivät kuukausimaksusta?

3 kommenttia

  • January 11, 2012
Moi siika! Tämä asia saatiinkin kuntoon. Mukavaa alkanutta vuotta!

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

  • January 11, 2012
On se liittymä vielä siellä.

  • January 11, 2012
Tiedot irtisanomisesta päivittyvät Omille Sivuille viiveellä. Asia on kuitenkin kunnossa ja eiköhän liittymä poistu sieltäkin viikonloppuun mennessä.