Skip to main content
Onko tämä ainoa paikka netin kautta, missä voi sanoa irti viihdepakettiin tilaamani lasten paketin?
Siis sanon irti lasten paketin heti kun se on mahdollista eli viimesistään toukokuun loppuun, vai?
Ja onnistuuko sen pelkästään näillä tiedoin kun olen kirjautunut asiakasnumeron ja s-postin kanssa? Facebookiin en mene.

On nää soneran sivut nii pal sekavat...huh, ei auta korkeakoulututkinnotkaan. Ei käy mikään tarjoamistani kirjautumisista, Kuinka monet tunnukset pitää olla, omille sivuille, tänne ja ..? Puhelimella ei koskaan pääse. Ja omaehtoinen (ohjattu) vianhaku antaa aina tuloksen "vika on joko soneran yhteyksissä tai teidän laitteissanne". No herttinen sentään - senhän tietää ilman 20 minsan piuhojen vatvomistakin. Tämä nyt vaan off-topic kun jonnekin pääsin. Yhteydet pätkii ainakin kerran kuussa.

Jos haluatte parantaa asiakaspalvelua, pankaa etusivulle eniten halutut ja käytetyt asiat ISOLLA ja selvästi. Kaikkialla vaan kauppaatte mutta irti ei pääse millään. Eikä kysymään, siis yhteyteen IHMISEN kanssa.
Hei hatchi-ko,

irtisanomisasiat vaativat aina kontaktin asiakaspalveluumme, sekä henkilöllisyyden vahvistamisen.

Meiltähän löytyy omilla sivuilla myös tuo Chat-palvelu, jonka kautta on hyvin näppärä asioida.
Lisäksi tietenkin tämä palsta, Twitter sekä Facebook.

Kanavapaketin irtisanomisaika on 2 viikkoa. Täällä kun ei viitti kaikkien nähtäville näitä tunnistusasioita, joten voit halutessasi soittaa tai asioida privaatisti chatin kautta jotta saadaan pakettiasia kuntoon. Tarvittaessa voidaan myös pirautella täältä päin.

Vastaa