Skip to main content
Laajakaistaliittymäni on siirretty Saunalahteen 1.7.2010.
Sain laskun ajalta 01.07.10-31.07.10 S.Lahdelta jonka maksoin.

Samanaikaisesti tuli lasku Soneralta jonka tietenkin jätin maksamatta. Yritin soittaa ja selvittää asiaa puhelimitse mutta en päässyt koskaan perille.
Jäin vaan kuuntelemaan musiikkia minuuttikaupalla.
Soitin jokunen kerta yleiseen laajakaista asiakaspalveluun ja siellä kyllä vastattiin mutta minut yhdistettiin taas laskutukseen kun kerroin mitä asiani koski ja taas jouduin kuuntelemaan musiikkia.

Nyt on jo tullut seuraavan kauden lasku joka kyllä sekin jää maksamatta.

Netin kautta oli mahdotonta selvittää asiaa muilla konstilla joten tässä nyt tämä yritys

Asiakasnumeroni Soneralla on ollut, tai on 1011xxxxxx

PS Uusi liittymä Saunalahdella on kyllä mieheni nimissä
Antamallasi asiakasnumerolla (joka nyt osittain peitetty) löytyy pääkaupunkiseudulla oleva ADSL-liittymä. Liittymä on edelleen auki eli sitä ei ole irtisanottu. Liittymässä ei ole määräaikaista sopimusta, joten se on irtisanottavissa Asiakaspalvelun kautta 2 viikon irtisanomisajalla.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa