Skip to main content
Eipä ole ihan loppuun mietitty tämä soneran toimintaa 🙂 tuttavani kertoi että hän oli irtisanonut liittymänsä, hänelle ilmoitettiin kyllä että viimeiset laskut ovat tulossa. Mutta sonera kun oli pirun nopea sulkemaan kaikki hänen sonera tunnukset ja sähköpostit, laskuja ei sitten päässyt tarkastelemaan mitenkään.. niinpä sonera sitten viisaana lähettää maksukehotus kyllä paperimuodossa... Luulisi että yritys itse ymmärtäisi lähettää paperilaskua samantien jos on pakko sulkea liittymän tunnukset vaikka vielä kaksi laskua meinaa lähettää :P

perus logiikka kusee kympillä 😵
Jos liittymässä on ollut käytössä sähköpostilasku, menee liittymän loppulasku automaattisesti siihen sähköpostiosoitteeseen, johon aiemmatkin laskut ovat menneet.

Valitettavasti välillä toki inhimillisistä tekijöistä johtuen tuota sähköpostilaskun osoitetta ei huomata vaihtaa voimassaolevaan osoitteeseen, tai paperilaskuun irtisanomisen yhteydessä ja jos laskut ovat menneet irtisanottavan liittymän pääpostilaatikkoon, eivät loput laskut liittymästä luonnollisesti löydä perille.

Tällaisissa tapauksissa kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse, jos tunnuksia Omille sivuille ei enää ole. Toki näissä tapauksissa hyvitämme viivästyskorot ja maksukehotusmaksut.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa