Skip to main content
Keskusteluketjuja lukiessa, ajattelin olla kaukaa viisas.

Irtisanoin Laajakaistaliittymäni, josta on tähän mennessä tullut sähköpostilasku pp.inet.fi -loppuiseen sähköpostiini. Koska liittymän tilaus loppuu ennenkuin viimeinen lasku tulee, ajattelin vaihtaa sähköpostiosoitteen tiedoistani, johon sähköpostilaskun voi sitten lähettää.

Mutta mutta, sepä ei onnistu. Vaikka kirjoitan uuden sähköpostiosoitteeni kenttään ja painan tallenna, sivu päivittyy ja kappas, sama vanha pp.inet.fi-loppuinen sähköpostiosoite pomppaa kenttään takaisin.

En halua paperilaskua edes viimeisestä kahdesta kuukaudesta, koska en ole sitä tähänkään mennessä halunnut. Miten saan sähköpostiosoitteen vaihdettua?
Koska kyseessä on tapauskohtainen ongelma, kannattaa sinun lähettää asiasta Palvelupyyntö laajakaista-asioiden laskutukselle. Palvelupyynnön voit jättää osoitteessa http://www.sonera.fi/24 (Asioi Verkossa).

T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Kiitos nopeasta vastauksesta!

Vastaa