Hei!
Olen tällä hetkellä itse USA:ssa, joten soittaminen teidän palvelunumeroihinne on mahdotonta. Olen irtisanonut laajakaistapalveluni uuteen osoitteeseen muuttaessani ja nyt minulle on verkkopankkiin lähetetty lasku ko. palvelusta. Irtisanoessani palvelua minulle sanottiin, että asia on tällä selvä. Ei näköjään ole. Onko sähköpostiosoitetta, johon voisin ottaa yhteyttä? Kuten sanottua, soittamaan en kykene.
Kiitos.
Irtisanottu palvelu, miksi lasku?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.