Skip to main content
Morjes,

Eli vähän nyt ihmetyttää Soneran asiakaspalvelun touhu. Soittelin tuossa elokuun vikalla viikolla asiakaspalveluun, irtisanoakseni liittymän... Noh, homma toimi ihan mallikkaasti ja jouhevasti 30min jonottelun jälkee, tai sellaisen käsityksen sain. Kun sitten kysyin että milloinkohan tämä viimeinen lasku mahtaisi tipahtaa postiluukusta sain vastauksen että kolmen tai neljän arkipäivän kuluttua pitäisi tulla... No kas kas, eipä kuulunu neljän eikä reilu viikonkaan jälkeen mitään muuta kuin "tervetuloa mobiililaajakaistan käyttäjäksi" kirje. Soittelin sitte uudestaa aspaa ja kyselin että onkoha kaikki ihan kunnossa kun ei mitään ole kuulunu johon sitten taas uus asiakaspalvelija vastasi että "tuollainen 3-4 arkipäivää on ihan huuhaata" ja että lasku tulisi laskutuskauden/jakson päätyttyä (11.10). Täällä edelleen huulipyöreenä ootellaan...

Eli kysymys nyt oliski, kun en soittamalla päässyt asiakaspalveluun. Mikä on Soneran "oikea" menettelytapa näissä irtisanottujen liittymien laskutuksessa? Kyse on siis määräaikasesta liittymästä (Minun Sonera) + kytky puhelin.

Akasemmista kokemuksista DNA:n, Elisan/Saunaladen kanssa homma on hoitunut viikossa, niin tuntuu hiukka oudolta, että samassa hommassa menis Soneralla vähintään kolmisen viikkoo? Eihän tuon laskun suhteen muuten mikään hoppu, mutta kun puhelimen sim-lukitusta ei saa muuten laillisesti pois, kuin maksamalla tuon laskun...

T. Sami
Määräaikaisen sopimuksen päätyttyä ja asiakkaan irtisanoessa liittymän, lähetämme liittymän irtisanomisvahvistuksen postitse. Loppulasku liittymästä tulee normaalin laskutusjakson mukaisesti. Laskutusjakson voit tarkistaa esimerkiksi edellisestä laskustasi jossa on maininta seuraavan laskun eräpäivästä. Tarvittaessa voit selailla laskujasi Omat Sivut palvelun laskuarkistosta.


T. Katja
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa