Hei. Minulla oli Sonera liikkuva laajakaista 24kk sopimuksella; tämän 24kk jälkeen sopimus jatkuisi toistaiseksi voimassaolevana ja kalliimpana. Tämä 24kk tuli täyteen vasta (en muista tarkkaa päivämäärää, sillä paperi on minulla kotona Suomessa ja itse olen ulkomailla), ja jo reilusti ennen sopimuksen loppua, 7.8., soitin Soneran asiakaspalveluun ja irtisanoin sopimuksen päättymään tämän 24kk täytyttyä. Asiakaspalvelija sanoi asian olevan nyt hoidettu, ja että minulle tulisi vielä yksi lasku, joka siis kuuluisi vielä tähän 24kk sopimukseen. Niin tulikin ja maksoin toki laskun. Nyt kuitenkin on tullut jälleen uusi lasku, jonka summa on puolet isompi, eli se ei voi kuulua tähän 24kk sopimuskauteen. Voisitteko ystävällisesti poistaa laskun, sillä olen irtisanonut liikkuvan laajakaistani enkä sitä enää käytä, enkä siten aio siitä enää maksaakaan. Kiitos.
Sivu 1 / 1
Hei sinil! Lisäätkö asiakas- tai liittymänumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin katsotaan tilannetta tarkemmin, kiitos!
Hei! En löytänyt laskusta asiakastunnusta, lisäsin profiiliini numeron joka oli laskussa nimellä "tuotetunnus". Voinko lähettää laskun vaikka sähköpostilla jonnekin?
Löysin asiakastietosi. Liittymässä ollut laitesopimus päättyi 24.8. ja liittymä on irtisanottu heti seuraavana päivänä eli 25.8. Uusimmalla laskulle veloitetaan siis viimeinen kuukausimaksu kyseisestä liittymästä. Alennus sen sijaan puuttuu jostain syystä. Tein laskulle 8,15€ hyvityksen, jolloin maksettavaksi jää 9,89€. Onhan asia tällä kunnossa?
Kiitos! Laskussa näkyy edelleen tuplahinta, tuleeko uusi lasku tms?
sinil: Eli maksa sillä alkuperäisellä, muutat vaan tuon summan :)
Aurinkoista syksyä sinne!
Aurinkoista syksyä sinne!
Kiitos avusta!
Eipä kestä, mukavaa syksyn jatkoa myös minun puolestani
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.