irtisanotusta liittymästä laskutetaan
Hei. Minulla oli Sonera liikkuva laajakaista 24kk sopimuksella; tämän 24kk jälkeen sopimus jatkuisi toistaiseksi voimassaolevana ja kalliimpana. Tämä 24kk tuli täyteen vasta (en muista tarkkaa päivämäärää, sillä paperi on minulla kotona Suomessa ja itse olen ulkomailla), ja jo reilusti ennen sopimuksen loppua, 7.8., soitin Soneran asiakaspalveluun ja irtisanoin sopimuksen päättymään tämän 24kk täytyttyä. Asiakaspalvelija sanoi asian olevan nyt hoidettu, ja että minulle tulisi vielä yksi lasku, joka siis kuuluisi vielä tähän 24kk sopimukseen. Niin tulikin ja maksoin toki laskun. Nyt kuitenkin on tullut jälleen uusi lasku, jonka summa on puolet isompi, eli se ei voi kuulua tähän 24kk sopimuskauteen. Voisitteko ystävällisesti poistaa laskun, sillä olen irtisanonut liikkuvan laajakaistani enkä sitä enää käytä, enkä siten aio siitä enää maksaakaan. Kiitos.
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.