Irtisanoutuminen muuton takia ja laitteiden takaisin lähetys
Muutin rakennukseen johon ei saa soneran liittymää, joten asiakaspalvelusta sanottiin, että liittymäni irtisanotaan 31.1 alkaen. Asiakaspalvelija sanoi, että lähettää tekstiviestillä osoitetiedot johon voin lähettää reitittimen ja kotitv digiboksin. Mitään viestiä ei kuitenkaan kuulunut. Eli minne lähetän laitteet? Liittymäni on ilmeisesti ainakin irtisanottu, koska en pääse enää omat sivuille vanhoilla tunnuksilla..
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.