Skip to main content

Itsepalvelu pika-avaus

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 56 katselukertaa

Hei!

Miten itsepalvelu pika-avaus suoritetaan jos liittymä on suljettu? voiko tuon pika-avauksen siis tehdä toisen puhelimella?

1 kommentti

  • May 15, 2012
Hei tsapadapa,

Suljetun liittymän Pika-avaus onnistuu vain soittamalla Asiakaspalveluumme p.0200 17000 ma-pe 8-20, la 9-16.30.