Olen muutaman kerran valittanut 24/1-nopeuksista (useita vikailmoituksia). Nopeudet ovat olleet parhaimmillaan 12/0,5, vaikka keskus on 700 metrin päässä. Koskaan Sonera ei ole löytänyt mitään vikaa.
Nyt sitten nopeudet ovat olleet muutaman päivän 15/0,8 eli selvää parannusta on tullut asiaan. Mutta mitään vikaa ei tietenkään ole ollut? Homma hoitui ihan itsestään? Kuun asento on nyt oikea?
Mitenkä minusta tuntuu, ettei Soneran asiakkaalle ihan kaikkea kerrota? Ei edes sellaista, mitä hänen pitäisi tietää tai mitä hän jopa kysyy.
http://www.speedtest.net/result/1223882695.png
Soneran nopeustesti antaa samat tulokset.
Itsestäänkö tämä korjaantui?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.