Päivää
Jos minäkin sitten vielä kommentoin maaliman parasta vehjettä. Välillä toimii jopa loistavasti, harvemmin, ja suurimmaksi osaksi ei sitten oikein millään vaikka päällään seisoisi ja osoittelisi minne sattuu. Eipähän auta resetoinnit buuttaukset, mutta eipähän pääse rouvakaan kääntään kanavaa pois jääkiekolta kunhan ensin itse on saanut oikean kanavan sinne edes vaihdettua...
Ja ne tallennukset. Mikähä siinäkin on kun kelaa eteenpäin niin ok, mutta välillä kun kelaakin taaksepäin niin sehän pomppaa nauhoituksen alkuun asti, ja sehän vasta mukavaa kun olet jo 2h katsellut ohjelmaa niin siinä sitten taas kelaileen oikeaan kohtaan mikäli sikäli kaukosäädin toimii...
Kiitos ja kuulemiin...
Ja se kaukosäädin
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.