Skip to main content

Ja se kaukosäädin

  • December 11, 2014
  • 9 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Päivää

Jos minäkin sitten vielä kommentoin maaliman parasta vehjettä. Välillä toimii jopa loistavasti, harvemmin, ja suurimmaksi osaksi ei sitten oikein millään vaikka päällään seisoisi ja osoittelisi minne sattuu. Eipähän auta resetoinnit buuttaukset, mutta eipähän pääse rouvakaan kääntään kanavaa pois jääkiekolta kunhan ensin itse on saanut oikean kanavan sinne edes vaihdettua...

Ja ne tallennukset. Mikähä siinäkin on kun kelaa eteenpäin niin ok, mutta välillä kun kelaakin taaksepäin niin sehän pomppaa nauhoituksen alkuun asti, ja sehän vasta mukavaa kun olet jo 2h katsellut ohjelmaa niin siinä sitten taas kelaileen oikeaan kohtaan mikäli sikäli kaukosäädin toimii...

Kiitos ja kuulemiin...

9 kommenttia

  • January 17, 2012
Hei Ruaska80!

Mikäli ongelmat ovat selvästi rajautuneet kaukosäätimeen, niin ota säätimen sarjanumero ylös ja soita Vikapalveluumme. Vikapalvelu vaihtaa takuuvaihtona rikkoutuneen kaukosäätimen uuteen.

  • January 18, 2012
Kaukosäädin on aina ollut tuollainen että eipähän ainakaan itsellä ole rikkoutunut. Ja tuskimpa siitä uudesta säätimestäkään apua on tallennusten kelauksiin, veikkaisin että itse tallennuksissa se vika mutta täytyy olla kuitenkin yhteyksissä. Olisi mukava vaihdella kanavia ilman hermojen menettämistä

Kiitos

  • January 18, 2012
Mikähän tuossa lasketaan vialliseksi? Oma ei ole koskaan toiminut jollei osoita alle 3m päästä suoraan kohti laitetta, ja silloinkin vähän epäluotettavasti. En ole yhtä huonoa vehjettä nähnyt ikinä.

  • January 19, 2012
Mulla on toiminut kaukosäädin erinomaisesti koko ajan. Nyt on käytössä ollut Harmony One yleiskaukosäädin ja senkään kanssa ei ole ongelmia Soneran KotiTV:n suhteen ilmennyt.

  • January 20, 2012
Hei Kamina,
mielestäni voisit tuosta kaukosäätimestäsi olla yhteydessä Vikapalveluumme, sillä jos se sinulle aiheuttaa harmia niin se voitaisiin vaihtaa uuteen. Muistathan ottaa ylös kaukosäätimen sarjanumeron ennen yhteydenottoasi.

  • February 9, 2012
Mistä sen kaukosäätimen sarjanumeron löytää?

  • February 9, 2012
Hei imoen84,
avaa kaukosäätimestä paristokansi, siinä kannessa pitäisi olla tämä sarjanumero.

  • February 10, 2012
Parin kuukauden käytön aikana, tuntunut koko ajan heikkenevän tuon kapulan toiminta. Eilen lakkasi kokonaan toimimasta. Ilmeni, että paristot toisiinsa liittävä rautalankahässäkkä oli painunut kotelon sisään. Pieni palanen muovia putosi sieltä ulos. Oli siis murtunut tuo rautalangan paikoillaan pitävä muovi. Kapula ei ole koskaan pudonnut tms. Liekö ollut alunperin rikkinäinen ja sitten käytössä painunut tuo lanka syvemmälle. Onnistuin onnekseni taivuttelemaan langan siihen kotelon sisäpuolelle ja toimii nyt aivan erinomaisesti.Vähän ahtaasti tuo siihen mahtui ja kotelon kansi on vähän raollaan, mutta toimii hyvin.
Ehkä vähän sekavasti kuvailen tätä, mutta avatkaapa paristokotelo ja katsokaa ovatko nuo plus- ja miinusnavat paikoillaan. Että patterit oikeasti niihin yltävät.

  • February 10, 2012
Taitaa olla tehdasvika tuommoinen, itselläki viikko sit napsahti tuollalailla hajalle, sain kans samallalailla sen sit toimimaan mut uuden tilasin kuitenkin ja alkuviikosta tuli postis.