Ja taas ei pysty katsomaan tallennettuja ohjelmia.
Jälleen kerran on ongelmia tallennettujen ohjelmien katsomisen kanssa. Nyt ruutuun tulee videontoistovirhe-ilmoitus. Käynnistämässäsi ohjelmassa on ongelma. Tätä samaa on herjannut klo 14.30 lähtien. Eikä ole siis ainutkertainen tilanne tässä viimeisen kuukauden-puolentoista aikana. Saisinko ilmoitusta, että koska on taas mahdollista katsoa nauhoituksia....
A
Täällä sama homma. Ensin ei näkynyt ohjelmat, herjasi toista vikakoodia (741 ehkä), resetoin Thomsonin. Nyt ei pysty katsomaan tallennuksia, virhekoodi 521. Ärsyttää kyllä kovasti!
A
Ei pysty joo katsomaan tallenteita. Eikä muutenkaan käyttämään mitään videopalveluita. Joku vikahan siellä tänään oli, mutta tää taitaa olla joku uus ominaisuus, kun vikatiedotteissa ei mitään mainita.
A
Joo sama homma ollut täällä tallenteiden kanssa "Vantaa" myös koko päivän ja jatkuu....Hermot menee kohta...No kohta varmaan ilmoittavat että anteeksi kauheasti"jo nauhoitetttuja tallenteita ei voi enään katsoa" grrrrrrrrrrrr
PS:Olen joo tehnyt resetoinnin"tehdasasetuksien palautuksen"Ja modeemi buutattu EI AUTA
PS:Olen joo tehnyt resetoinnin"tehdasasetuksien palautuksen"Ja modeemi buutattu EI AUTA
A
Mulla ilmoittaa että virhekoodi 525 ja yritä myöhemmin uudestaan, mitä tehdä???
A
Hei Jani70,
Oliko sinulla käytössä Inteno tai Thomson palvelureititin? Jos oli niin varmista että digiboxi on kytketty suoraan ethernet kaapelilla laitteen keltaiseen porttiin.
Ota digiboxista virtajohto irti ja resetoi sen jälkeen palvelureititin. Paina reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan. Resetoinnin jälkeen odota että nettiyhteys muodostuu uudelleen. Kytke tämän jälkeen digiboxin virtajohto takaisin kiinni.
Tarkistaisitko tiedoissasi näkyvän asiakasnumeron. En löytänyt liittymäsi tietoja sen perusteella. Tarkistaminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Mikäli ongelma jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Oliko sinulla käytössä Inteno tai Thomson palvelureititin? Jos oli niin varmista että digiboxi on kytketty suoraan ethernet kaapelilla laitteen keltaiseen porttiin.
Ota digiboxista virtajohto irti ja resetoi sen jälkeen palvelureititin. Paina reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan. Resetoinnin jälkeen odota että nettiyhteys muodostuu uudelleen. Kytke tämän jälkeen digiboxin virtajohto takaisin kiinni.
Tarkistaisitko tiedoissasi näkyvän asiakasnumeron. En löytänyt liittymäsi tietoja sen perusteella. Tarkistaminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Mikäli ongelma jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.