Taas kerran osa Surf-paketin kanavista on pimeänä iltaisin klo. 19:00 jälkeen, ainakin Loimaalla. Ongelma koskee samoja kanavia kuin aikaisemminkin, joten en lähde niitä enää tässä erittelemään. Näkyivätkin peräti taas muutaman päivän tuossa välillä (jos ei pikselöitymistä ja lähetyksen katkoilua oteta huomioon). Alkaa hiljalleen ketuttamaan tämä touhu. Voisitteko ystävällisesti vastata, mistä nämä jatkuvat ongelmat johtuvat ja koska tilanne mahdollisesti muuttuu paremmaksi? Näin olis helpompi arvioida kannattaako tarjoamistanne palveluista enää maksaa. En kaipaa nyt siis mitään pahoitteluja, vaan oikeasti vastauksia kysymyksiin. Enkä taida olla ainoa..
Sivu 1 / 1
Kouvolassa kaikki muut kanavat paitsi tv2. mtv3 ja nelonen on pimeänä.
Samaa kuuluu myös Jämsään 15.9. alkaen Surf paketin kanavat (vain normaali TV kanavat näkyy) pimeni ja digiboksi vaan ilmoittaa, että "korttia ei ole laitteessa". Tiedän, että kaapeliverkkoja piti Soneran parannella 30.9 asti koko maassa, mutta olisi ollut mukavaa jos asiakkaille oltaisiin vaivauduttu kertomaan asiasta vaikka kirjeitse, paikkakunnittain. Kun palvelusta maksetaan niin odottaisi myös palvelua saavansa.
Tällaisia syys terveisiä Jämsästä päin!
Tällaisia syys terveisiä Jämsästä päin!
MisterX: Kysyin kaapelitelevision puolelta kertomastasi Surf-kanavapaketin ongelmasta Loimaan verkossa ja tuollasta verkon vikaa ei heillä ollut tiedossa.
Rajatulle alueelle jäävät verkon viat eivät välttämättä tule mitenkään muuten Vikapalvelun tietoon kuin alueen käyttäjien tekemien vikailmoitusten myötä. Siitäkin syystä olisi hyvä tehdä vikailmoitus eli soitto numeroon 0206 90101 (mpm/pvm). Jos sinulla on Soneran laajakaista- tai matkapuhelinliittymä ja sitä myötä tunnukset Omille sivuille, voit tehdä kirjallisen vikailmoituksen TV-palvelujen vikailmoituslomakkeella.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Rajatulle alueelle jäävät verkon viat eivät välttämättä tule mitenkään muuten Vikapalvelun tietoon kuin alueen käyttäjien tekemien vikailmoitusten myötä. Siitäkin syystä olisi hyvä tehdä vikailmoitus eli soitto numeroon 0206 90101 (mpm/pvm). Jos sinulla on Soneran laajakaista- tai matkapuhelinliittymä ja sitä myötä tunnukset Omille sivuille, voit tehdä kirjallisen vikailmoituksen TV-palvelujen vikailmoituslomakkeella.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.