Sain taas laskun, jossa on väärä loppusumma. Heinäkuun laskussa on päiviltä 1.- 4.7. jostakin ?? syystä laskettu normaalin hinnan mukaan, ja päivät 5. - 31.7. voimassa olevalla tarjoushinnalla. Uudistettu tarjoushintainen sopimukseni on ollut voimassa toukokuusta lähtien, ja tämä on jo toinen vääränsuuruinen lasku!
Ei näitä asioita voi hoitaa sähköpostitse neuvomanne polun kautta (oletteko itse kokeilleet?), koska lopulta tulee teksti: "Pahoittelemme, mutta emme voi tarjota itsepalvelua tästä asiasta. Voit varata sinulle sopivan ajan asiakaspalvelusta ja me soitamme sinulle, vaihtoehtoisesti voit soittaa asiakaspalveluun".
Kyllä tänä päivänä täytyy olla mahdollista hoitaa tällaiset asiat nopeasti sähköpostilla! Asiakkaan ei kuulu maksaa puhelumaksuja, ei varata soittoaikoja päivystääkseen puhelintaan kiireisinä työpäivinään eikä liittyä Facebookiin saadakseen korjatuksi virheellisen laskun!
Jälleen väärä laskun loppusumma
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.