Skip to main content

Jakamokaappi

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 16 katselukertaa

Miten voi 2 laitetta liittää jakamokaapista? Siis jos on kaapissa 1 nousu, 1 atk1 ja 1 atk2 pistokkeet, niin nyt on nousu ja atk1 niin netti toimii, mutta miten nyt saan koti tv:n toimimaan? Soneran mukaan tähän ei tarvita modeemia eikä reititintä. Mutta joku tähän tarvitaan ja se tietysti tulisi oma kustanteiseksi. Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää Soneran touhu.

1 kommentti

  • February 22, 2011
Soneran mukaan tähän ei tarvita modeemia eikä reititintä.


Kuten jo toiseen ketjuun vastasin tarvitset ethernet-reitittimen. Reitittimen voit ostaa asiakaspalvelusta tai kyseisiä laitteita myyvistä liikkeistä.

Tässä myös tukisivustomme ohje palvelun käyttöönotosta huoneistossa, jossa on huoneistojakamo.