Jakamokaappi
Miten voi 2 laitetta liittää jakamokaapista? Siis jos on kaapissa 1 nousu, 1 atk1 ja 1 atk2 pistokkeet, niin nyt on nousu ja atk1 niin netti toimii, mutta miten nyt saan koti tv:n toimimaan? Soneran mukaan tähän ei tarvita modeemia eikä reititintä. Mutta joku tähän tarvitaan ja se tietysti tulisi oma kustanteiseksi. Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää Soneran touhu.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.