jatkuva esto omilla sivuilla

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Olen yrittänyt vaihtaa sähköpostiosoitetta kun sukunimi muuttui mutta en ole voinut kun sivuillani on esto,ollut jo kuukauden.
Ongelmat alkoivat kun minulle kaupattiin langatonta laajakaistaa ja hyväksyin tilauksen,en koskaan saanut laitteita mutta juuri ennen pääsiäispyhiä minulta katkaistiin yhteys onneksi sain takaisin.mitä teen vai pystynkö tekemään mitään.Olen yrittänyt jo asiakaspalvelua ja sieltä luvattiin olla yhteydessä ei ole kuulunut!!!

1 kommentti

Yksittäisen ongelmatapauksen tutkiminen vaatii yhteydenottoa tarkoilla tiedoilla Soneran asiakaspalveluun.

Viestissä kerrot, että olet ilmoituksen asiakaspalveluun asiasta jo tehnyt. On todennäköistä, että ongelma on parhaillaan tutkinnan/korjauksen alla. Mikäli vastausta tai ratkaisua ei kuitenkaan ala kuulua, voit tiedustella asian edistymistä asiakaspalvelusta esimerkiksi lähettämällä palvelupyynnön Soneran sivujen kautta:

http://www.sonera.fi/Asiakastuki/Laajakaista -> Asioi verkossa -> Jätä palvelupyyntö


T. Jarmo
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa