Olen yrittänyt vaihtaa sähköpostiosoitetta kun sukunimi muuttui mutta en ole voinut kun sivuillani on esto,ollut jo kuukauden.
Ongelmat alkoivat kun minulle kaupattiin langatonta laajakaistaa ja hyväksyin tilauksen,en koskaan saanut laitteita mutta juuri ennen pääsiäispyhiä minulta katkaistiin yhteys onneksi sain takaisin.mitä teen vai pystynkö tekemään mitään.Olen yrittänyt jo asiakaspalvelua ja sieltä luvattiin olla yhteydessä ei ole kuulunut!!!
Sivu 1 / 1
Yksittäisen ongelmatapauksen tutkiminen vaatii yhteydenottoa tarkoilla tiedoilla Soneran asiakaspalveluun.
Viestissä kerrot, että olet ilmoituksen asiakaspalveluun asiasta jo tehnyt. On todennäköistä, että ongelma on parhaillaan tutkinnan/korjauksen alla. Mikäli vastausta tai ratkaisua ei kuitenkaan ala kuulua, voit tiedustella asian edistymistä asiakaspalvelusta esimerkiksi lähettämällä palvelupyynnön Soneran sivujen kautta:
http://www.sonera.fi/Asiakastuki/Laajakaista -> Asioi verkossa -> Jätä palvelupyyntö
T. Jarmo
Sonera Asiakaspalvelu
Viestissä kerrot, että olet ilmoituksen asiakaspalveluun asiasta jo tehnyt. On todennäköistä, että ongelma on parhaillaan tutkinnan/korjauksen alla. Mikäli vastausta tai ratkaisua ei kuitenkaan ala kuulua, voit tiedustella asian edistymistä asiakaspalvelusta esimerkiksi lähettämällä palvelupyynnön Soneran sivujen kautta:
http://www.sonera.fi/Asiakastuki/Laajakaista -> Asioi verkossa -> Jätä palvelupyyntö
T. Jarmo
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.