Soneran ADSL 8/4 liittymäni on asennettu 26.5.2010 lähes 3 kk sitten, jatkuvia ongelmia on ollut. Soneran NOC (verkonvalvonta on täysin rähmällään) kyvyttömänä ei pysty olemaan proaktiivinen ja havaitsemaan reititinverkossaan olevia ongelmia.
Vikapalveluun täytyy ilmoittaa, toimimattoman internetkäyttöliittymän kautta tai puherobotin kautta, joka kysyy samat typerät asiat toistuvasti, välittämättä ongelman laadusta.
Soneran toiminnasta tulee mieleen Ladan valmistus, myydään liittymiä välittämättä palvelun laadusta ja asiakaspalvelun laadusta.
Liittymä ollut toistuvasti kohtuuttoman pitkiä aikoja alhaalla, ja kun Sonera on saanut laitteensa kuntoon, nopeus on ollut 20 -osa maksetusta, eli 0.44 / 0.21.
18.8.2010 sain taas tekstiviestin, liittymänne vika on korjattu xxxxxx.
Sonera hyvä, ei ole korjattu sillä liittymän nopeus on ainoastaan tuo mainittu 0.44 / 0.21.
Laittakaa palvelunne laatu edes tasolle, jota voi kutsua palveluksi.
Sivu 1 / 1
Sonera Laajakaista ADSL -liittymissämme ei ole käytössä 8/4 M -nopeusluokkaa, mutta 8/1 M -nopeusluokka on olemassa. Joka tapauksessa mittaamasi 0.44 / 0.21 Mbit/s -nopeus on aivan liian alhainen Sonera Laajakaista ADSL 8/1 M -nopeusluokkaan.
Ongelman selvittämiseksi kannattaa ensin käydä läpi ADSL yhteys hidastelee -ohjeessamme neuvotut toimenpiteet. Jos ongelma ei kuitenkaan selviä ohjeen neuvoilla, asiasta kannattaa jättää vikailmoitus vikapalveluumme.
Jos liität asiakasnumerosi keskustelupaltan tietoihin, voimme päästä tarkastamaan miltä liittymäsi tilanne näyttää tällä hetkellä puoleltamme. Asiakasnumero löytyy laajakaistaliittymäsi laskulta ja voit liittää sen tietoihisi palstan Omat asetukset ja Profiili -valikkojen kautta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Ongelman selvittämiseksi kannattaa ensin käydä läpi ADSL yhteys hidastelee -ohjeessamme neuvotut toimenpiteet. Jos ongelma ei kuitenkaan selviä ohjeen neuvoilla, asiasta kannattaa jättää vikailmoitus vikapalveluumme.
Jos liität asiakasnumerosi keskustelupaltan tietoihin, voimme päästä tarkastamaan miltä liittymäsi tilanne näyttää tällä hetkellä puoleltamme. Asiakasnumero löytyy laajakaistaliittymäsi laskulta ja voit liittää sen tietoihisi palstan Omat asetukset ja Profiili -valikkojen kautta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti: Sonera Laajakaista ADSL -liittymissämme ei ole käytössä 8/4 M -nopeusluokkaa, mutta 8/1 M -nopeusluokka on olemassa. Joka tapauksessa mittaamasi 0.44 / 0.21 Mbit/s -nopeus on aivan liian alhainen Sonera Laajakaista ADSL 8/1 M -nopeusluokkaan.
Ongelman selvittämiseksi kannattaa ensin käydä läpi ADSL yhteys hidastelee -ohjeessamme neuvotut toimenpiteet. Jos ongelma ei kuitenkaan selviä ohjeen neuvoilla, asiasta kannattaa jättää vikailmoitus vikapalveluumme.
Jos liität asiakasnumerosi keskustelupaltan tietoihin, voimme päästä tarkastamaan miltä liittymäsi tilanne näyttää tällä hetkellä puoleltamme. Asiakasnumero löytyy laajakaistaliittymäsi laskulta ja voit liittää sen tietoihisi palstan Omat asetukset ja Profiili -valikkojen kautta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Nopeuteni pitäisi olla 10M/2M, en tiedä mikä tuo mainittu 8M/1M on.
Viasta on tehty ilmoitus asiakaspalveluunne, ilemisesti vikaa ei pystytä korjaamaan kun siihen ei reagoida.
Liittymäni numero on 346-146xxx
Kohteessa on Sonerasta riippumaton toistuva ongelma ja siihen on luvattu korjaus elokuun aikana.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.