Skip to main content
näin ensiksi pitää sanoa, että on täysin käsittämätöntä ettei soneralle voi soittaa ja valittaa ongelmista. en kertakaikkiaan tee mitään jollain idiootti ilmoituksilla, joissa väitetään liittymän toimivan. ongelma on siis tämä: käytän sitten langatonta tukiasemaa (D-Link wap54g pitäisi olla ihan laatulaite) tai passiivista reititintä, en saa kuin yhden ip-osoitteen kerrallaan. joskus hyvänä päivänä voi kaksikin laitetta saada yhteyden samanaikaisesti, mutta yleensä vain yksi. en ole mikään datavelho, mutta aika paljon olen näiden kanssa touhannut ja koskaan ennen en tällaista ole kohdannut muilla palveluntarjoajilla. mutta tämä sinne ylläpitoon tiedoksi: jos en saa ongelmaa ratkottua menee liittymä vaihtoon. toisaalta eipä täällä näytä yksittäinen asiakas paljon painavan: on se kyllä täysin käsittämätöntä että teknikkojen kanssa ei voi puhua. varmaan odotatte että buuttailen laitteita puhelimen avustuksella vielä montakin vuotta ja maksan toimimattomasta palvelusta ja suomen huonoimmasta asiakaspalvelusta.
Yhteydenottopyynnön voi jättää vikapalveluun myös Omien sivujen lomakkeella. Sonera Extra Kaapeli -liittymässä kuitenkin on saatavilla yhtäaikaisesti 5 julkista ip-osoitetta, joten on mahdollista että ongelma jää nyt omaan laiteympäristöösi.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa