Koti-tv pakettini ja laajakaistani ovat toimineet jo n.kuukauden ajan todella huonosti. Välillä yhteys tv-palveluihin poikki (tallennukset, leffat..) ja vielä useammin koko yhteys poikki.
Ongelmaa esiintyy tätä nykyä päivittäin ja voi lähestulkoon pitää ihmeenä, mikäli yhteys pysyy vakaana edes pari tuntia ilman yhtään katkosta. Modeemia ja digiboksia saa buuttailla ja olla resetoimassa jatkuvasti. Resetoinnin jälkeen data liikkuu yleensä hetken aikaa normaalisti kunnes taas katkeaa.. Tv-palvelun käynnistyminen ei välttämättä aina onnistu vaikka data liikkuisikin. Esim. äsken herjasi jonkun aikaa yhteysvirhettä 712 ennen kun suostui taas toimimaan.
Siihen tahtiin tuota hammastenkiristelyä on viime aikoina tämän kanssa ollut, että joutuu vakavasti miettimään takaisin welhon kaapeliasiakkaaksi ja luotettavien nettiyhteyksien pariin siirtymistä.
Sivu 1 / 1
Hei Lindhmik,
Olitkin jo tehnyt liittymällesi vikailmoituksen. Toivotaan että ongelma saadaan kuntoon mahdollisimman pian.
Olitkin jo tehnyt liittymällesi vikailmoituksen. Toivotaan että ongelma saadaan kuntoon mahdollisimman pian.
Tuleekohan Soneralta joku yhteydenottokin tuon vikailmoituksen tiimoilta? Eilisen ja tämän päivän aikana taas aika monta katkosta ja reitittimen buuttausta..
Hei lindhmik
Vikailmoituksen käsittelystä ja työvaiheista tulisi saapua sinulle txt-viesti ilmoitukset. Saat myös kuittauksen kun vikailmoitus on käsitelty ja ohjeet mikäli joudut käynnistämään / resetoimaan laitteesi uudestaan. Lisäsin ilmoittamasi katkokset vikailmoitukselle!
Vikailmoituksen käsittelystä ja työvaiheista tulisi saapua sinulle txt-viesti ilmoitukset. Saat myös kuittauksen kun vikailmoitus on käsitelty ja ohjeet mikäli joudut käynnistämään / resetoimaan laitteesi uudestaan. Lisäsin ilmoittamasi katkokset vikailmoitukselle!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.