Skip to main content

Joidenkin KotiTV:n tallenteiden katsominen boottaa Vip1903:n

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 14 katselukertaa

Moi, minulla on mm. yksi Frasier jakso tallessa, jonka katselu tyssää alkumetreille, ehkä minuutti mainoksia ehtii tulla, kunnes ruutu mustenee ja kohta lataillaan taas aloitusruutua..

4 kommenttia

  • September 27, 2011
Onko kyseessä kuinka uusi tallenne? Tallenteissa on ollut vastaavankaltaista ongelmaa tiedossa, mutta ongelman pitäisi olla tällä hetkellä korjaantunut (uusissa tallenteissa ei pitäisi olla kyseistä ongelmaa enää).

  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • September 28, 2011
4.9. tehty tallennus. Tarkoittaako tämä nyt sitä ettei sitä ikinä saa näkyviin?

  • September 28, 2011
Mikäli boksin resetointikaan ei auta / poista ongelmaa, luultavasti ei.

  • Aloittaja
  • Faxaaja
  • September 30, 2011
Mielenkiintoista. Kyseessähän on kuitenkin nettitallennukset, ja ne toimivat vielä joku aika sitten, myös tuo samainen Frasier jakso, koska muistan sen kertaalleen jo katsoneeni. Yritin eilen katsoa yhtä toista tallennusta ja sama ongelma. Onko nyt niin että viimeisimmän boksin päivityksen jälkeen vanhoja tallennuksia ei pysty katsomaan?

Tätähän en muuten hyväksy. Korjatkaa.