Otettiin Soneralta valokuitunetti kesäkuun lopulla, ja sen kytkemisessä oli ongelmia jonka seurauksena sen kytkentä viivästyi viikon. Sain hyvitystä 1kk maksun verran + puhelujen hinnat mitä täytyi asiakaspalveluun soitella asian tiimoilta, ja hyvityksen piti kuulemma tulla ensimmäisellä laskulla.
Ensimmäinen lasku (70004447) tuli, ja siinä luki "HYVITETÄÄN SEURAAVASSA LASKUSSA -25,35", ajattelin että no ehkä seuraavalla sitten.
Nyt tuli toinen lasku (70390924) jossa lukee tismalleen sama "HYVITETÄÄN SEURAAVASSA LASKUSSA -25,35".
Saisinko sen hyvityksen nyt, vai koska tulee tämä epämääräinen "seuraava lasku", jossa se hyvitetään?
Joka laskussa "Hyvitetään seuraavassa laskussa"
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.