Skip to main content

Jonottaminen Soneran asiakaspalveluun maksaa!

  • December 11, 2014
  • 6 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Jonotin juuri turhaan 2 tuntia 17 minuuttia, kunnes kyllästyin.

Tämä lysti maksoi minulle 0,17e / min eli 23,20 EUR + matkapuhelinmaksu sen päälle.

Minun mielestäni Sonera huijaa asiakkaitaan.

Aivan, mitäs et kaivellut hinnastoa ja katsonut paljonko 020 numeroon JONOTTAMINEN maksaa.

6 kommenttia

  • June 30, 2012
Hyvä pian_entinen_asiakas,

Pahoittelen, että olet joutunut jonottamaan asiakaspalveluumme. Asiakaspalveluumme soittaminen maksaa normaalin matkapuhelinmaksun eli 7,9 senttiä minuutilta.

Asiakaspalveluumme on mahdollista varata soittoaika niin me soitamme sinulle haluamanasi aikana. Voit myös lähettää palvelupyynnön Omien Sivujen kautta. Ensisijaisesti soitamme asiakkaille, mutta mikäli haluat vastauksen sähköpostiisi kannattaa se vielä mainita erikseen palvelupyynnössä. Voit myös keskustella asiakaspalvelijan kanssa chatissa.

Oletko huomannut, että Sonera on myös Facebookissa ja Twitterissä?

Sinun tilanteeseesi parhaiten sopivan yhteydenottotavan Asiakaspalveluumme voi valita yhteysoppaan kautta.

Seuraamme palvelutasoamme joka päivä. Viimeisimmät luvut ovat torstailta 21. kesäkuuta, jolloin vastasimme alle minuutissa 66,9 % kuluttaja-asiakaspalvelun puheluista.

Voinko auttaa sinua tällä palstalla jotenkin?

  • July 9, 2012
pian_entinen_asiakas kirjoitti:
Jonotin juuri turhaan 2 tuntia 17 minuuttia, kunnes kyllästyin.

Tämä lysti maksoi minulle 0,17e / min eli 23,20 EUR + matkapuhelinmaksu sen päälle.

Minun mielestäni Sonera huijaa asiakkaitaan.

Aivan, mitäs et kaivellut hinnastoa ja katsonut paljonko 020 numeroon JONOTTAMINEN maksaa.


Ihan vinkkinä sinullekin, Suomessa kuulemma yrityksen on tarjottava ilmainen asiakaspalvelu ongelmatilanteissa, joten pistä vaan jonkinlaista laskua Soneralle päin. Kuluttajaviraston sivulta saanee lisää tietoa asiasta. (?)

  • July 13, 2012
Itsekin jonotin tässä justiinsa 1h 25min 2 kertaa katkesi että .....

Aspaan ei saanu yhteyttä enkä soita uudelleen

Koskaan 6 vuoden aikana soneralle ei ole päässy noissa ajoissa jota ne ilmoittaa...

  • July 13, 2012
Hei logman,
Tällä hetkellä meillä ei ole jonoja juuri lainkaan. On mahdollista, että kyseessä on ollut jokin häiriö, kun puhelusi ei ole yhdistynyt perille. Mistä asiasta yritit olla yhteydessä?

  • July 13, 2012
Mia kirjoitti:
Hei logman,
Tällä hetkellä meillä ei ole jonoja juuri lainkaan. On mahdollista, että kyseessä on ollut jokin häiriö, kun puhelusi ei ole yhdistynyt perille. Mistä asiasta yritit olla yhteydessä?



Asia koskee Sonera Id palvelua.

Elisa mobiilivarmenne sivusto pyysi tekemään ilmoituksen soneralle tuosta virheestä.

PS. Asiakas joutuu aina maksamaan "Häiröistä" joita soneran puhelin jutussa tapahtuu...

  • July 13, 2012
Moi logman!

Otathan tässä tapauksessa yhteyttä vikapalveluumme. Jos et halua hoitaa asiaa puhelimitse, voit jättää vikailmoituksen Omien Sivujen kautta ja meiltä päin otetaan yhteyttä, kun asia saadaan käsittelyyn.

Jos sinulla ei ole vielä tunnuksia Omille Sivuille, voit joko rekisteröityä palveluun verkkopankkitunnuksilla tai tilata salasanan lähettämällä viestin SALASANA numeroon 15400. Käyttäjätunnuksena toimii tällöin matkapuhelinnumerosi (esim. 0401234567).

Mahdolliset hyvitykset meille soitetuista puheluista käsitellään aina tapauskohtaisesti asiakaspalvelumme kanssa. Toivottavasti saat asian hoidettua mahdollisimman pian.