1.9 klo 17.20 oli jonotus aika n.30 minuuttia elikkä missään yhteyksissä ei ole vikaa.SONERA TEHKÄÄ ITSESTÄNNE VIKAILMOITUS !
Olisi varmaan tarpeen jotta saisitte yhteydet toimimaan.
MINUN KAAPELI NOPEUTENI SUHTEEN ETTE OLE TEHNEET MITÄÄN.
ONKO AIKOMUSTA / HALUA SEISOA SANOJENNE TAKANA ?????
Sivu 1 / 1
Laajakaistaliittymän häiriöilmoituksen voi lähettää myös Soneran Omien Sivujen kautta, valitsemalla Soneran Omilta Sivuilta kohdan 'Laajakaistan vikailmoitus'.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Laajakaistaliittymän häiriöilmoituksen voi lähettää myös Soneran Omien Sivujen kautta, valitsemalla Soneran Omilta Sivuilta kohdan 'Laajakaistan vikailmoitus'.
TÄMÄ ON TEIDÄNOu:9s94wkqe] ASIANTUNTIJAN[/u:9s94wkqe] VASTAUS KAIKKIIN ONGELMIIN.
JA AINOA APU ?
TÄMÄ ON TEIDÄNOu:9s94wkqe] ASIANTUNTIJAN[/u:9s94wkqe] VASTAUS KAIKKIIN ONGELMIIN.
JA AINOA APU ?
Keskustele ja kysy forumin kautta ei laajakaistaliittymän mahdollista vikaa verkossa voi korjata, vaan se hoituu Vikapalvelun kautta.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.