Mikä on oikein jonotusaika asiakaspalvelussa. Olen nyt ollut jonossa yhteensä kahdella soitolla noin tunnin. Ehti ensimmäisellä jonotuskerralla mennä puheluvahingossa poikki. Miten voi kestää näin kauan, uskomatonta
17:13 Edelleen jonossa, puolitoista tuntia täynnä....
17:26 OK, on tämä tietysti tapa vähentää puhelinpalveluun soittoja, en jaksanut enää odottaa. Katsotaan miten saan tämän valmiiksi rikkinäisenä saamani laitteen teille takaisin niin eiköhän tämä ollut sitte tässä
Sivu 1 / 1
Asiakaspalvelumme numerossa on viime päivinä ollut ruuhkaa ja numeron jonoajat ovat kasvaneet. Pahoittelemme, että olit joutunut jonottamaan pitkään palveluumme. Pyrimme vastaamaan asiakaspalveluihimme tulleisiin puheluhin mahdollisimman nopeasti.
Jos kysymäsi asia on vielä ajankohtainen ja se ei ole kiireellinen, sinun kannattaa varata aika asiakaspalvelustamme, jolloin asiakaspalvelumme on sinuun päin sovittuna aikana yhteydessä. Voit myös vaihtoehtoisesti lähettää kysymyksesi myös meille Omien Sivujen lomakkeen kautta.
Kiirellisyyttä vaativissa asioissa, kannattaa kuitenkin olla meihin yhteydessä puhelimitse, jolloin asia pystytään selvittämään kaikkein nopeimmin.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Jos kysymäsi asia on vielä ajankohtainen ja se ei ole kiireellinen, sinun kannattaa varata aika asiakaspalvelustamme, jolloin asiakaspalvelumme on sinuun päin sovittuna aikana yhteydessä. Voit myös vaihtoehtoisesti lähettää kysymyksesi myös meille Omien Sivujen lomakkeen kautta.
Kiirellisyyttä vaativissa asioissa, kannattaa kuitenkin olla meihin yhteydessä puhelimitse, jolloin asia pystytään selvittämään kaikkein nopeimmin.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Josko saisin infon tässä. Tilaamassani KotiTV paketissa kauko-ohjain on viallinen, osa näppäimistä ei toimi. Mihin lähettäisin, laitanko saatetta yms. Olisiko tähän jotain ohjetta tai neuvoa
Otamme Koti TV -laitteiden vikailmoitukset vastaan Vikapalvelumme kautta. Katsothan ohjeet yhteydenottoa varten edellisestä viestistämme.
T. Susanna
Sonera Asiakaspalvelu
T. Susanna
Sonera Asiakaspalvelu
Jonotusaikoja on juu, reilusti.
Vähän aikaa sitten (tänään) koti-tv asioissa jonotin n. 50min ..
Vähän aikaa sitten (tänään) koti-tv asioissa jonotin n. 50min ..
Mahtavaa! Pääsen siis taas jonottamaan ja jutteleen automaatille joka ei saa selvää. No ei muuta kuin puhelinjonoon taas. No onpahan sitten kolmen kuukauden päästä miettiminen jatkanko PlusTV:n kanssa, jossa tuki vastaa samantien vai otanko soneran jossa ei vastaa. Merkitystä näilläkin valintoja tehdessä
Please, laittakaa hyvät ihmiset edes tuo kirottu jonotusaika maksuttomaksi. Raivostuttavaa kuunnella kolme varttia viheliäistä viihdemusiikkia ja koko ajan maksusaldo kasvaa. Ei vastaa kuvaa oikeudenmukaisesta asiakaspalvelusta.
Pitipä ihan katsoa mitä tässä kuussa pelkästään on tullut kulutettua aikaa soneran jonotuksessa..
Yhteensä 1h 36min 20sek, ja sille kertyy hintaa 6.744 euroa.
Ja tuokin sitten vain että sai vastauksen kysymykseen saanko vaihdettua ei tallentavan tallentavaan boksiin, joka oli kielteinen.
EI sillä, mutta meikäläisen puhelinlaskut kun on tuota summaa pienempiä kutakuinkin joka kuukausi...
Yhteensä 1h 36min 20sek, ja sille kertyy hintaa 6.744 euroa.
Ja tuokin sitten vain että sai vastauksen kysymykseen saanko vaihdettua ei tallentavan tallentavaan boksiin, joka oli kielteinen.
EI sillä, mutta meikäläisen puhelinlaskut kun on tuota summaa pienempiä kutakuinkin joka kuukausi...
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.