Soitettiin tuossa teidän asiakaspalveluun kun koekäytössä ollu tikku ei toiminu.. siitä rapsahti laskuun 25e lisää!!! Oli viiminen kerta kun soitan... ja koska te ootte tehneet niin fiksusti ettei sinne voi sähköpostia lähettää, niin laitampa viestiä tätä kautta..
HALUAN MUUTTAA 2M takaisin 1M KIITOS!!!
VARMASTI ONNISTUU TEILTÄ!
Sivu 1 / 1
Asiakaspalveluumme on mahdollista olla yhteydessä joko puhelimitse 0200 17000 (mpm/pvm) tai lähettämällä viestin Omien Sivujemme lähetä viesti asiakaspalveluun -lomakkeella. Tämän keskustelupalstan kautta emme kuitenkaan käsittele yhteydenottopyyntöjä.
Numero 0200 17000 on normaalihintainen eli numeroon soitto maksaa normaalin paikallisverkkomaksun tai matkapuhelinmaksun mukaisesti. Jos et halua soittaa asiakaspalveluumme, kannattaa jättää viesti Omien Sivujemme kautta, jolloin asiakaspalvelumme on sinuun yhteydessä kysymyksestäsi.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Numero 0200 17000 on normaalihintainen eli numeroon soitto maksaa normaalin paikallisverkkomaksun tai matkapuhelinmaksun mukaisesti. Jos et halua soittaa asiakaspalveluumme, kannattaa jättää viesti Omien Sivujemme kautta, jolloin asiakaspalvelumme on sinuun yhteydessä kysymyksestäsi.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.