Jos nyt vihdoin saisi netin toimimaan!!
Netti on ollut tässä kämpässä nyt sen puoltoista viikkoa poikki ja kun yrittää soittaa ni sieltä tulee joku vastaajaohjelman epämääräinen selitys vastaan että eikö nyt vaan voisi joku ihminen vastata joistain päästä tähän ongelmaan? Puolitoista viikkoa on pitkäaika eikä loppua näy ni eikö asialle voi tehdä mitään ilman että itse soittaa tai rupeaa urputtamaan. Vastauksia laskun vastaanottajan suunnalta että saa rahalleen vastinetta eikä maksa kuukauden hintaa puolen kuukauden netistä. Kiitos
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.