Skip to main content

jos onkelma on sisäverkossa mites sitten

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

jos onkelma on sisäverkossa ja niin paha ettei liittymää voi nautinnollisesti käyttää onko oikeus sanoa määräaikainen sopimus irti vai onko taloyhtiön pakko huoltaa sisäverkko

1 kommentti

  • May 24, 2012
Hei! Onko vika todennettu sisäverkkoon? Ja olitko selvittänyt esim. isännöitsijän kautta mahdollisista korjaustoimenpiteistä? Nämä ovat tietysti aina kovin kinkkisiä ja ikäviä tilanteita puolin ja toisin. Jos tilanne on tosiaankin täysin mahdoton, suosittelen sinua olemaan yhteydessä Asiakaspalveluumme, sillä kaikki määräaikaisten sopimusten irtisanomiset katsotaan aina tapauskohtaisesti Asiakaspalvelumme kautta.