Jos YleHD maksullinen aukeais heti
Eikös Vaan Jos YleHD kanava Maksais Niin Te Avaisitte Heti Mutta Kun Ilmainen Te Vaan Selittelette Aivan Muuta Mutta Kertokaas Oikea Syy Miksi Ei Nähdä Lätkää Yle Hd Kuten Elisa Ja muutama Muu Älkää Selittäkö Vaan Avatkaa Yle Hd Heti Koska Teidän Kuuluu Näyttää Se Ilmaisekasi Kaapelissa Ei Riitä Että Aikataulu Ei tiedossa Muuten Kai Sonera Hyvittää Meitä Kaikkia Kaapelitv Asiakkaita Siitä Että Ette Nätä YleHD Kanavaa Nyt Heti ???????????
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.